Porsche 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zefod B

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2003
Berichten
3
Ik heb Need For Speed Porsche 2000 in mijn W98se tijd veel gespeeld omdat dit een goede simulatie geeft voor weggedrag maar sinds ik XPhome heb draait het alleen na compabiliteit W98se. Geen probleem alleen verloopt het spel schokkerig. Geluid is oke. Lagere resoluties, 16 bits ipv 32 bit, compabiliteit naar W95, lagere weergavemogelijkheden (niet alles op high maar een stapje terug), niets maakt enig verschil. PC is dikke bak: 2,53 GHz, 512Mb, 128Mb 3D Nvidia, 19", 120HD. Dat kan het probleem dus niet zijn. Wie weet wat?
 
Heb je het spel helemaal nieuw geïnstalleerd? En is de Xp-installatie een upgrade over de 98se of ook helemaal nieuw? Gebruik je ook de nieuwste drivers van Nvidia?
 
De pc is net een maand oud, met nieuwe XP (pre-installed) Drivers ga ik even nakijken maar verwacht er niet veel van gezien het feit dat de pc (en dus ook de drivers?) nogal nieuw is. Het spel heb ik origineel, mijn dochter is er alleen op gaan dansen, dus met een crack cd geinstalleerd en spelen met de originele. Dat ging wel en nu nog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan