Port forward -> WoW plat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fsvd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fsvd

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2010
Hallo iedereen,

ik zit met een heel bijzonder probleem. Mijn broer speelt World of Warcraft en ik download nogal tamelijk vaak via torrents.

Ik moet dus een bepaalde port forwarden voor die torrents. Maar vanaf dat ik maar één, ja nog maar één, port heb geforward, wilt WoW langs geen kanten meer werken. Hij logt in en komt voorbij de authorization, maar aan de character list gaat het fout. Het blijft hangen op "Retrieving character list" en kort erna "You have been disconnected from the server".
Als je dan opnieuw probeert wilt het soms lukken de character list te laden. Maar vanaf je dan "Enter World" doet en na het laden, alweer "You have been disconnected from the server".

Als ik alle geforwardde ports dan verwijder, werkt alles weer perfect. Vanaf ik dan weer een port forward, maakt niet uit welke, werkt het weer niet: bv. Port 65478, naam "Test" en het werkt weer niet. Dit is ook zeer lastig met die UPnP applicaties, want deze zetten automatisch poorten in de router en deze moeten telkens keer opnieuw verwijdert worden.

Ik hoop dat iemand mij hier kan verder helpen met dit zeer bijzondere en irritante probleem. Ik kan er niets, maar ook niets van op internet vinden. Oja, ik heb een Sagem F@st 3464: http://www.sagemcom.com/index.php?id=1226&L=0 en een 20Mbps VDSL2 verbinding.

Alvast bedankt!

Edit:
Oja, dit gebeurt met alle PC's op ons netwerk. Drie PC's, waarvan twee op Windows 7 en één op Windows XP. Allemaal hetzelfde probleem. Allemaal draadloos verbonden. Kabel is geen optie, want modem is te ver verwijdert van de PC's.

Twee PC's op hetzelfde verdiep als modem, dus daar is draadloos signaal tegen de 100%. Eén PC verdieping hoger, daar is het draadloos signaal nog steeds oké met 4 en soms 5 van de 5 streepjes.

Laatst bewerkt:
Jullie weten er precies even veel raad mee als ik :D

Hoopt nog altijd op die ene die het weet :)

Ik heb misschien een oplossing ;) Via newsgroepen gaan downloaden heb je geen poort te openen ook ;)
Wat je nog kan doen is eens naar http://portforward.com/ te gaan, en daar je modem opzoeken en misschien dat je daar nog kans maakt om een poort open te zetten of iets dergelijks. Newsgroepen is gewoon ideaal omdat je automatisch ook torrents upload ook al ben je aan het downloaden dat zorgt ook voor problemen.

Ik heb misschien een oplossing ;) Via newsgroepen gaan downloaden heb je geen poort te openen ook ;)
Wat je nog kan doen is eens naar http://portforward.com/ te gaan, en daar je modem opzoeken en misschien dat je daar nog kans maakt om een poort open te zetten of iets dergelijks. Newsgroepen is gewoon ideaal omdat je automatisch ook torrents upload ook al ben je aan het downloaden dat zorgt ook voor problemen.

Bedankt voor je reactie :)

Newsgroepen heb ik ook al geprobeerd, werkt inderdaad veel leuker :thumb:
Poorten kan ik wel openen, maar het probleem is dat vanaf ik een poort open, World of Warcraft niet meer wilt functioneren.

Alvast bedankt :)

soort gelijk probleem

Hallo iedereen,

Ik heb zelf een soortgelijk prbleem alleen kom ik niet tot de authentication toe hij zeft alleen succes en dan krijg ik de realm list waar vervolgens geen verbinding mee gemaakt word. Krijg geen eens character list. heb vanalles geprobeert wow ports openen etc. weet niet wat me te doen staat

help aub groeten mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan