Port forwarden op Asus RT-N66U

Status
Niet open voor verdere reacties.

rugbuk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 sep 2012
Hallo allemaal
Ik het bovenstaande router en ik wil een IP Cam forwarden zodat ik deze zowel lokaal als via bijv een iphone kan oproepen.
Nu heb ik al verschillende pogingen gedaan om poort 8282 met ip adres 192.168.1.158 open te zetten maar dit lukt maar niet
Iemand hier goede tip of wellicht de oplossing voor mijn probleem

Vast bedankt

Als eerste moet je de poort forwarden (TCP en UDP) naar het ip adres van de webcam. Het beste is om de camera ook een vast ip te geven (daar heb je wel het mac-adres voor nodig) en dan die poort open te zetten naar dat ip. Vervolgens zou de webcam te bereiken moeten zijn via het adres van je router met daarachter :poortnummer.
Succes!

Andeazz

Ik heb de IP cam zowel een vast IP adres almede een poort toegewezen. Via gedraad netwerk werkt alles ok
In de router wordt gevraagd om een servicename, portrange, ipadres, local port
Als ik Ipcam bij serviname zet en ik wil vwrvolgens een range opgeven dan kan ik in dat vakje max. 4 cijfers kwijt het overige is me duidelijk maar volgens mij gaat het fout bij de portrange.
Mijn Ip cam heeft poort 8282 van mij gekregen.
Snap je mijn probleem een beetje

Nee sorry :o, eerlijk gezegd snap ik je probleem niet helemaal. Je wilt weten welke port-range je moet forwarden? Gewoon 2 poorten uitkiezen. Liefst zo hoog mogelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan