Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met het forwarden van mijn poorten in mijn router.
Allereerst wat gegevens:
- Router/Modem: Linksys WAG325N
- Besturingssysteem: Windows Vista Ultimate 64bit
- Firewall: Momenteel uitgeschakeld zowel Windows firewall als de firewall in de modem/router
- Aansluiting: ADSL Orange
- Draadloze verbinding word momenteel geen gebruik van gemaakt.
Als ik een poort wil forwarden dan doe ik dat onder het veld Application & Gaming:
Als ik dat eenmaal heb gedaan en ik Save de settings dan staan de poorten nogsteeds dicht.
Ik wil voor de volgende applicatie de poorten open gooien:
http://www.portforward.com/english/...ksys/WAG325N/World_of_Warcraft_Downloader.htm
Zo ziet het er bij mij momenteel uit:
Ook heb ik al geprobeerd de modem/router te resetten nadat ik de poorten heb veranderd maar dit mocht echter ook niet baten
Als ik IPconfig /all doe in de command promt in windows zie ik dat het IPv4-Adres: 192.168.1.100 is deze stel ik vervolgens ook in bij het port forwarden.
Heeft iemand enig idee wat ik fout doe?
Als er hier iemand veel verstand van heeft wil ik diegene evt wel remote acces geven op mijn router
Ik heb een probleem met het forwarden van mijn poorten in mijn router.
Allereerst wat gegevens:
- Router/Modem: Linksys WAG325N
- Besturingssysteem: Windows Vista Ultimate 64bit
- Firewall: Momenteel uitgeschakeld zowel Windows firewall als de firewall in de modem/router
- Aansluiting: ADSL Orange
- Draadloze verbinding word momenteel geen gebruik van gemaakt.
Als ik een poort wil forwarden dan doe ik dat onder het veld Application & Gaming:
Als ik dat eenmaal heb gedaan en ik Save de settings dan staan de poorten nogsteeds dicht.
Ik wil voor de volgende applicatie de poorten open gooien:
http://www.portforward.com/english/...ksys/WAG325N/World_of_Warcraft_Downloader.htm
Zo ziet het er bij mij momenteel uit:
Ook heb ik al geprobeerd de modem/router te resetten nadat ik de poorten heb veranderd maar dit mocht echter ook niet baten
Als ik IPconfig /all doe in de command promt in windows zie ik dat het IPv4-Adres: 192.168.1.100 is deze stel ik vervolgens ook in bij het port forwarden.
Heeft iemand enig idee wat ik fout doe?
Als er hier iemand veel verstand van heeft wil ik diegene evt wel remote acces geven op mijn router
Laatst bewerkt: