Port Forwarden probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Khoneini

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met het forwarden van mijn poorten in mijn router.
Allereerst wat gegevens:

- Router/Modem: Linksys WAG325N
- Besturingssysteem: Windows Vista Ultimate 64bit
- Firewall: Momenteel uitgeschakeld zowel Windows firewall als de firewall in de modem/router
- Aansluiting: ADSL Orange
- Draadloze verbinding word momenteel geen gebruik van gemaakt.

Als ik een poort wil forwarden dan doe ik dat onder het veld Application & Gaming:
WAG325N3.jpg

Als ik dat eenmaal heb gedaan en ik Save de settings dan staan de poorten nogsteeds dicht.
Ik wil voor de volgende applicatie de poorten open gooien:
http://www.portforward.com/english/...ksys/WAG325N/World_of_Warcraft_Downloader.htm

Zo ziet het er bij mij momenteel uit:
eom605ftmpha8.jpg

Ook heb ik al geprobeerd de modem/router te resetten nadat ik de poorten heb veranderd maar dit mocht echter ook niet baten

Als ik IPconfig /all doe in de command promt in windows zie ik dat het IPv4-Adres: 192.168.1.100 is deze stel ik vervolgens ook in bij het port forwarden.

Heeft iemand enig idee wat ik fout doe?
Als er hier iemand veel verstand van heeft wil ik diegene evt wel remote acces geven op mijn router

Laatst bewerkt:
Met resetten bedoel ik dus stroom stekker eruit 5 mins wachten voor de zekerheid en hem er weer in doen, voorderest is mijn modem niet voorzien van een aan en uit knop.

Niet waar. Uitschakelen en 30 seconden erna weer erin steken is voldoende. Ik deed hem zelfs uit en toen gelijk weer aan. Werkte ook.

oke neem nieuwe regel, dan moet je alles nog keer gewoon overnemen , maar nu neem je udp

1218737494-990.jpg

Nogsteeds
Error! Port 6112 does not appear to be open.
Error! Port 6881 does not appear to be open.

OK! Port 3724 is open and accepting connections.

Maarja poort 3724 stond al open voordat ik begon met port forwarden.
Niks veranderd dus

En om de info compleet te maken:

1218737695-040.jpg

Althans hier nog 2 screenshots:
1218737807-130.jpg

1218737888-820.jpg

upnp staat trouwens ingeschakeld vandaar dat hij waarschijnlijk af en toe die poorten open gooit schakel het nu uit aangezien dat als advies word gegeven.. maar als ik het goed heb maakt dat niets uit dat hij die poorten niet open gooit?

Dan nog een vraag(sorry dat ik vorige keren edit knop niet gebruikte)
Heeft het misschien zin om aan 1 van jullie remote acces te geven?

Laatst bewerkt door een moderator:
dan weet ik het ook niet meer

maakt het uit dat ik een switch gebruik het is een simpele switch omdat router op router aansluiten zowiezo niet werkt en af en toe wat vrienden komen heb ook al geprobeerd de inet kabel direct aan me pc te hangen maar mocht ook niet baten. Dus in princiepe maakt dat niks uit toch?

helemaal geen verstand van:P alleen van portforwarden
ik weet bijna zeker dat dj artistic wel je antwoord op je vraag weet

Je moet de modem uitschakelen en dan weer inschakelen m8.

http://portforward.com/

Linksys modems hoef je niet te resetten.

DJArtistic zei:
Zet je protocol niet op TCP alleen, maar op BOTH. Sneller.
Niet zozeer sneller alswel dat TCP en UDP twee totaal verschillende protocollen met twee totaal verschillende doelen zijn.
===============
@Khoneini:
Zorg er eens voor dat -AL- het verkeer doorgestuurd wordt naar jouw PC, ongedacht het poortnummer en protocol? Als er dan nog steeds blokkering plaatsvindt (test dit op www.grc.com -> test my shields!) dan zit het probleem op jouw PC zelf.

Linksys modems hoef je niet te resetten.

Niet zozeer sneller alswel dat TCP en UDP twee totaal verschillende protocollen met twee totaal verschillende doelen zijn.
===============
@Khoneini:
Zorg er eens voor dat -AL- het verkeer doorgestuurd wordt naar jouw PC, ongedacht het poortnummer en protocol? Als er dan nog steeds blokkering plaatsvindt (test dit op www.grc.com -> test my shields!) dan zit het probleem op jouw PC zelf.

Hoe kan ik al het verkeer door laten sturen naar mijn pc?
Heb net mijn poorten getest op die site alles word groen/oftewel stealth dus

Hoe kan ik al het verkeer door laten sturen naar mijn pc?
Heb net mijn poorten getest op die site alles word groen/oftewel stealth dus

Zoek de optie DMZ:
Application and Gaming Tab / DMZ

The DMZ feature allows one network user to be exposed to the Internet for use of a special-purpose service such as Internet gaming or video conferencing. DMZ hosting forwards all the ports at the same time to one PC. The Port Range Forwarding feature is more secure because it only opens the ports you want to have opened, while DMZ hosting opens all the ports of one computer, exposing the computer to the Internet. Any PC whose port is being forwarded must have its DHCP client function disabled and should have a new static IP address assigned to it because its IP address may change when using the DHCP function.

Je weet toch wel 100% zeker dat je naar het juiste IP forward, toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan