Port forwarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, ik heb een E-Tech Dsl/Cable Router, en daar moet ik een poort in forwarden maar ik kan nergnes ontdekken hoe dat moet, weet iemand dat misschien??
Ik zal een foto bijvoegen van de router.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

attachment.php

Bijlagen

• 7416.jpg
    7416.jpg
    12,9 KB · Weergaven: 61
Had liever een typenummer als een foto, dit aangezien het gaat om software in de router en niet om de hardware zelf :D :thumb:

Maar goed, we gaan er gemakshalve maar vanuit dat het een standaard e-tech is. Een handleiding daarvan kan je Hier downloaden, heb je een router waarvan de info niet overeenkomt met mijn documet post dan het typenummer nog even.

Bedankt voor je antwoord, er staat geen typenummer op deze router, ik heb de doos er zelfs bijgepakt maar niks te vinden, maar ik begrijp dus dat een port forwarde gewoon poorten openzetten betekent, wat ik wel al gedaan had.

Om helemaal correct te zijn is het poorten doorsturen !
Je geeft dus aan waar een request voor een beplaade poort heen gestuurd moet worden. Dat kan je het beste doen in vitual servers, aangezien je vast niet alle poorten wil forwarden.

Voor alle duidelijkheid, mijn handleiding is een aangepaste e-tech handleiding, hierin stond de term openzettem, persoonlijk zou ik kiezen voor doorsturen.

Laatst bewerkt:
Ja inderdaad dat doe ik dus ook in virtual server, het is voor bittorent, maar toch heb ik het idee dat het niet lekker loop, maar de poorten staan open, dus zal het wel goed zijn.
Kun je een poort bijv. 6681-6881 doen of moet er altijd wat tussen zitten en hoegeel?? bijv 6681-6685 ofzo.
Wat is het beste??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan