Port forwarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

brakke benny

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2003
Berichten
59
beste mensen,

ik heb een klein vraagje...

ik ben een fanatiek Wolfenstein ET speler. Nu wil ik zelf gaan hosten, maar ik zit in een netwerk, dus kan ik alleen lokaal een server maken.

Ik heb gehoord dat ik hiervoor poorten moet forwarden, ik weet wel waar ik moet zitten in mijn router maar ik weet alleen niet wat ik moet invullen.

Wolfenstein ET gebruikt poort 27960, het lijkt mij het handigst dat ik deze poort dan ook gewoon instel. maar nu komt het. Als ik naar mijn router ga, en daar naar de NAT settings ga, weet ik niet wat ik moet invullen. ik heb er even een screenshot bijgevoegd.

er staat dus de volgende opties:

Protocol: TCP en UDP ik moet deze volgens mij wel beide gebruiken.
Inside IP: hier moet ik dus het ip van mijn computer toevoegen in het netwerk
Inside Port: hier moet ik dus de poort 27960 invoeren
Outside IP: ??? WAT MOET IK HIER INVULLEN ??? als ik het zo bekijk moet ik het ip invullen, wat ik te zien krijg als ik naar www.watismijnip.nl ga
Outside Port: hier moet dus ook weer 27960 staan denk ik?!?!

en die gegevens moet ik dan voor tcp en udp protocol doen nietwaar?!

Ik heb Windows XP PRO met SP2 en zoals jullie kunnen zien heb ik een Thomson Speedtoch van het type 510

ik hoop snel op een reactie van jullie


met zeer vriendelijke groet

kevin
 
Laatst bewerkt:
:eek: hoe moet je een pic toevoegen ik druk op bladeren dan op bericht plaatsen en dan staat ie er niet bij :eek:
 
Via de browse knop naar het desbetreffende file-tje gaan en dan gelijk plaatsen dus niet eerst een voorbeeld gaan kijken
 
al gedaan nog een keer k heb het plaatje nog kleiner gemaakt
 

Bijlagen

  • router.jpg
    router.jpg
    95,4 KB · Weergaven: 48
als je een 1 port wil openen volgens mij.
dan moet je inside port het zelfde zijn als je outside port.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan