port forwarden

• Onderwerp starter Onderwerp starter acci
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

acci

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Hllo allemaal
ik heb een probleempje met mijn router en utorrent(torrent client)
het torrent downloaden gaat \/50kbps nadat ik mijn router heb ge instaleerd
router: Sweex RO002software(staat in de router menu) maar RO001hardware(staat achter op de router)

ik heb gelezen dat ik mijn poorten moet forwarden en dat heb ik gdaan nu gaat hij rond de 60kbps maar het is nogsteeds langzaam want met http download ik 400kbps

ik heb in de menu van de router ingesteld om 5190 te forwarden maar het gaat aslnog langzaam

heb je ook ingesteld dat jou computer een static IP heeft? Anders werkt het namelijk niet ;)

en verder kan het natuurlijk aan het aantal seeds en peers liggen en eventuele begrenzingen die zij aan hun download snelheid hebben gesteld.

static ip ?? daar heb ik niet aan gedagt ik ga het nu instellen.
ik heb natuurlijk naar de seeds en peers gekeken en heb gewoon een bestand gekozen met 12000 seeds en 20000 peers

dan kan het aan je static IP liggen, want hij zet dan alleen voor dat IP die ene poort open ;)

ik heb static ip geprobeerd maar dan werkt mij internet niet meer
hoe heb ik het gedaan?
MSDOS
C:\Documents and Settings\ab>ipconfig

Windows IP-configuratie

Ethernet-adapter LAN-verbinding:

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel:
IP-adres. . . . . . . . . . . . . : 192.168.123.162
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Standaardgateway. . . . . . . . . : 192.168.123.254

heb dit precies over getypt in netwerkverbindingen>Lan verbinding1>TCP/IP>Algemeen>en dan in de plaats van dhcp static gedaan. plus dat daar boven

maar hij gaf geen google meer aan enz.
ik kon wel mijn router inkomen maar dat veranderde niks heb van alles geprobeerd releas, renew
als jullie weten wat ik fout doe hoor ik het wel.

(inmiddels gaat torrent downloaden op 300\/ maar normaal ging hij 500)

kijk eens op http://portforward.com/

daar kan je voor elke router een handleiding en stap voor stap instructie vinden om een static ip op te zetten en een poort te forwarden voor je torrent client

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan