Port Forwarden

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe komt het dat die opeens doet:P

wat bedoel je met trackerr?

merk je trouwens al dat je snelheid hoger is met downloaden??

wil je trouwens ook dat warrock gaat werken, ik wil je wel ff helpen dan

owh dat heb ik ook zovaak;)

dat ligt niet aan jou:P

Snelheid kan je trouwens verhogen door, met rechtermuisknop op die torrent te klikken en dan Bandwith Location en dan upload limit 25kbs te klikken.

bij warrock zie ik ook wat je fout hebt gedaan,
bij server adress moet hetzelfde staan als wat je bij utorrent hebt getikt

Laatst bewerkt:
Snelheid kan je trouwens verhogen door, met rechtermuisknop op die torrent te klikken en dan Bandwith Location en dan upload limit 25kbs te klikken

Dit kan je zo bij elk torrent doen die je download, maar als je dit hebt gedaan, merk je dan dat je downloadsnelheid een stuk omhoog is gegaan? (wacht wel ff 2 minuten:))

En nog een vraag, waar staat die firewall in je router, kan je mischien een screenshot maken, zodat ik andere mensen er in het vervolg op kan wijzen

mooi:D, is warrock al gelukt en is je downloadsnelheid omhoog gegaan toen je uploadsnelheid op 25kbs gezet had??

jip warrock is gelukt, download snelheid is ook hoger:D

mooi:) hoe hoog ligt je downloadsnelheid nu??, je kan nog hoger doen door weer uploadsnelheid naar benede te zetten: weer naar dat bandwith location en dan weer op ze laagst zetten (niet lager dan 5kbs)

gaat wel snel tussen 180-300 gaat het meestal.

maar die tracker ding is nog steeds probleem dat die rood is want het deed nooit zo sinds gisteren begon het zo te doen:confused:

vertel?? lag het aan jou??

wat download je trouwens vaak?? Films , games??

Maar ik heb nog een probleem:o
Als ik me pc afsluit of opnieuw start kom dit te staan boven aan staat cmd.exe en onder staat kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000412)

Ik zal trouwens mijn utorrent instellingen is plaatsen:P, ik zou die dan overnemen, want ik heb een hoge snelheid daardoor (ik post wel ff screenshots dan, met mijn instellingen)

weet ik niet van die fout, scan eens met mbam

download Malwarebytes: http://www.idealsoftware.nl/MBAM/
installeren, update en scannen (SNELLE SCAN)
(zeg ff in je volgende bericht hoeveel infecties die had gevonden)

Als de scan afgelopen is, verwijder je de virussen.
Vervolgens start je je pc opnieuw op.

Mijn instellingen (zeg ff of je snelheid hoger is door al die instellingen)
Nog iets, je moet uploadlimiet verlagen, dan gaat je snelheid ook omhoog
doe dat zo: Start utorrent / onderaan zie je letters staan (achter elke letter staat een getal) ( D T U T) Nu druk je met je rechtermuisknop op de U. Nu krijg je een lijst, nu selecteer je 25kbs! Nu druk je nog een keer op die U en dan selecteer je de laagste weer! Je moet niet lager dan 10kbs hebben.

Nu mijn instellingen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan