port forwarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

aalalex

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2010
hey,

het lukt mij telkens niet om te port forwarden, ik heb al vanalles geprobeert.. ik heb al geupdate naar de nieuwste firmware, in de handleidingen gekeken, op internet gezocht en zelf veel geexperimenteerd.

ik wil het portforwarden gebruiken om mijn nat type op mw2 op de pc open te maken in plaats van strict, een game server hosten en wake on lan over internet gebruiken. heb dit allemaal al geprobeert maar telkens geen succes :(

dit is mijn setup: mijn pc is aangesloten op een wifi router (bekabelt) en die wifi router is aangesloten op een modem voor telefoon en internet, de modem geeft alleen internet aan mijn wifi router en die dus aan mijn pc.

ook als ik ipconfig /all intype in CMD dan krijg ik wel de default gateway van mijn wifi router maar niet van mijn modem??!

Wifi router: Sitecom WL-312
Modem: Zyxel P-2602R-D3A

Weet er iemand hoe ik dit op kan lossen???

alvast bedankt! :D

Ga eens naar : Klikker De klik Kopieer de IP. En plak hem boven bij je browser.
Typ je gebruikernaam in en je wachtwoord.
Ga dan naar portforwarden.
Forward je port. En sla het op.

Klaar!

Ga eens naar : Klikker De klik Kopieer de IP. En plak hem boven bij je browser.
Typ je gebruikernaam in en je wachtwoord.
Ga dan naar portforwarden.
Forward je port. En sla het op.

Klaar!

ja dat heb ik dus al duizend keer geprobeerd, ik kom wel op mijn modem, maar het port forwarden werkt gewoon niet ... :(

ook als ik ipconfig /all intype in CMD dan krijg ik wel de default gateway van mijn wifi router maar niet van mijn modem??!

Dat is nogal logisch, je PC krijgt een IP nummer van je Sitecom, en je Sitecom krijgt een IP nummer van je Zyxel modem (wat stiekem een router is!). Wellicht dat je op de Zyxel je de Sitecom in de DMZ kan zetten (of als default server) ?

Hey,
Ik heb dus een Sitecom LN-112 V2, maar ik kan niet eens een portforward vinden,
ik heb al gekeken op een site met allemaal routers, mijne staat er niet tussen...
nou heb ik al wat rond zitten snuffelen, en ook dat geprobeerd van Vliegtuigfan, maar geen resultaat.
Kan iemand mij misschien verder helpen?

Alvast bedankt,
M.

Edit: Oud berichtje :/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan