@Alram:
Die melding zegt helemaal niets. Ze waarschuwen alleen dat er bepaalde poorten kunnen zijn die je provider gebruikt voor beheer op afstand!
Oftewel: gewoon proberen om de portforwarding in te stellen op de poorten die jij gebruikt.
Verder: STEL dat je (héél toevallig) een poort zou gebruiken die KPN heeft gereserveerd, dan kun je m.b.v. port-translatie het omzeilen.
Zie de link van srpchulp: Voorbeeld: Stel dat de camera luistert op poort 8085 en ip-adres 192.168.2.100 heeft.
Dan kun je in het vakje waar die "Attempts" melding staat invullen:
Application naam: IP-camera1
Protocol: TCP
Start Port: 10000
End Port: 10000
Start Mapping Port: 8085
End Mapping Port: 8085
Daarna een apparaat toevoegen met ip-adres 192.168.2.100 en de applicatie IP-camera1 eraan koppelen.
Je kunt dan bij de camera vanaf buiten je thuisnetwerk via http://<publieke ip-adres van je thuis>:10000
terwijl binnen je thuisnetwerk http://<lan ip-adres van je ip-camera>:8085
Tijs.