Port Forwarding met rare Opties

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snelso

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2010
Hallo iedereen,

Ik ben een minecraft server aan het opzetten maar er zijn een aantal dingen waar ik tegen aanloop:
Ik heb een Thomson TG712 maar als ik probeer te portforwarden (ik wil alle inkomende verbindingen op port 25565 gelijk naar 192.168.1.69 hebben) Maar dan heb je UDP en TCP (ik neem aan dat UDP beter is voor games) Maar dan krijg je Translate to en daar snap ik niks van. En wat moet ik bij trigger port invullen? Ik heb geprobeerd om bij alles port 25565 in te vullen maar dan krijg ik een melding dat minecraft server zich niet aan die port kan binden.
Verder maak ik connectie met een Sweex LW057V2 en die is volgen mij gemaakt door realtek. Verder heb ik GEEN virus scanner. ook GEEN firewall (op andere computers maak ik gebruik van Avast maar dat doet er niet veel toe denk ik) Windows XP Professional Service Pack 3. En ik gebruik WPA2 Encyptie.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ^^.
Alvast Bedankt!!

Als in,
Bij allen velden 25565 invullen en dan Bij UDP/TCP velden Any kiezen?

Alleen de velden in dezelfde regel. Dus bijv:
Naam Programma - Poortnummer - Poortnummer - Protocol(UDP/TCP).

Geen triggerpoort, en bij translate kun je dezelfde poortnummer(s) gebruiken.
Klik even op Help in de Webinterface van de Thomson of je evt. translate ook gewoon leeg kunt laten (en als het toch nodig is: hoe je het moet invullen).

Tijs.

Bedankt voor jullie antwoorden maar ik blijf krijgen bij minecraft server:

[WARNING] **** FAILED TO BIND TO PORT!
[WARNING] The exception was: java.net.BindException: Cannot assign requested address: JVM_Bind
[WARNING] Perhaps a server is already running on that port?

Ik snap er echt niks van ik heb alles geprobeerd.
Forward.JPG
Zo ziet het eruit. Weet een van jullie wat ik er aan kan doen??

Dat probleem met de minecraft server software moet je eerst oplossen!
Als de Minecraft server software niet (correct) gestart is, dan kun je portforwarding ook niet testen! Het kan dus best zijn dat portforwarding nu al goed staat!

Check het instellingen-bestand van je minecraft server na of daar wat fout staat. Vooral het ip address waarmee de minecraft server zich moet binden.

Tijs.

LOL
Bedankt iedereen. Ik had bij server-ip Mijn ip adres ingevuld (85.151.128.80) maar nu ik niets heb ingevuld kan ik hem gewoon opstarten. Met een andere pc heb ik het getest en nu doet ie het ^^.
Heel erg bedankt!

Graag dan even de vraag op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost" , "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan