Port forwarding met Sweex LB0000021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan is het maar te hopen dat je nog een firewall hebt want dmz is net zoveel als de voordeur van je huis open zetten
er moet toch ergens iets fout zitten.

ja kheb zelf nog firewall, had voorheen met Chello ook mijn pc op dmz staan, maar nu werkt het niet meer :S

welke firewall is dat en heb je daar ook een configuratie toegepast ?

uhm.. nee die firewall stond voorheen ook nooit aan, xp firewall en firewall in router zelf staat ook aan, ik weet niet of dat veel uitmaakt

Wat is het ip nummer an jou computer als je het commando ipconfig /all in dos geeft ?

(dus start,uitoeren,cmd,ipconfig /all)

192.168.2.51

die screenshots kloppen onderhand niet meer, ik ben nu 51, broer is 52, er stond ook alleen maar .51 en .52 in de adslmodem, dus ik dacht dat dat misschien wel hielp, niet dus :S

Misschien is het niet onverstandig om de NAT regels allemaal te verwijderen en ze opnieuw in te voeren.

Verder is het de vraag of elk poort type TCP of UDP is.Dat moet je opzoeken.

Laatst bewerkt:
verstandig bedoel je? ik heb ze vaak genoeg(in deze tijd) opnieuw ingevoerd, en of het tcp of udp is maakte niet uit, ik had ze altijd met Chello op Both gezet

Toch gaat er iets niet goed als je niet van p2p progjes kunt downloaden.Je zou even kunnen testen of je poorten wel echt opensstaan door de volgende site te bezoeken:

http://grc.com/

Dan ga je naar ShieldUp en klik op de proceed knop.Vul dan de poortnummers in die je open hebt gezet.Protocol kun je leeg laten.Druk dan op:
User Specified Custom Port Probe

Laat het resultaat even weten.

Anders is het obv de beschikbare informatie moeilijk op te lossen.

hey mag ik mischien jou msn, dat gaat misschien wat makkelijker :)

Ik doe alles via het forum want misschien zijn er andere leden die een oplossing weten.

Als die niet op open staat en je hebt hem nodig voor je p2p dan gaat het niet werken.
Doe het nog eens met het p2p programma opgestart en kijk wat dan het resultaat is.
En de andere poorten ?

ja alleen in die router, verder geen xp firewall

ook nog ff gekeken in de adslmodem er staat dit bij Securiry:

Security Enable
Firewall Disable
Intrusion Detection Enabled Disable

Laatst bewerkt:
ok.. ik had vanochtend wat problemen met de internet(direct) toen wat dingen gereset... toen heb ik weer is dat geprobeerd met shield up maar nu staat er CLOSED met de poorts van mij maar bittorent status is wel groen :S

oja, het is dus opgelost, thx voor je hulp upsidaisy

Laatst bewerkt:
Mooi zo.Dan zou ik zeggen:downloaden maar of wat dan ook !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan