Hey,
Ik heb dus een probleem met men router.
Ik wil hem instellen dat als ik langs een andere pc mijn ip op internet zet,
dat de router dan weet dat hij mijn pc moet tonen.
(Het is voor een webserver)
Dus ik stel alles goed in op mijn router: ip(192.168.1.***) external port(80) internal port(80)
Dan komt dsu een bericht om te zeggen dat de als ik langs een externe pc mij aan mijn router wil verbinden dat die dan port 8080 wordt .
En mijn pc voegt zich dan toe aan de lijst .
Tot daar is allers normaal, maar als ik dt dan uit test dan werkt het niet . ik zet mijn ip (81.***.***.***) maar het werkt niet hij toont de router in de plaats dan mijn pc.
Ik zit alle 1week volop op internet te zoeken,
maar het eenigste dat ik gevonden heb is dat er meerdere dit probleem hebben met het zelfde model als ik maar geen antwoord.
Met andere routers had het wel al is gelukt maar met deze lukt het mij niet :s
Zou iemand me kunnen helpen pls ?
Ik heb dus een probleem met men router.
Ik wil hem instellen dat als ik langs een andere pc mijn ip op internet zet,
dat de router dan weet dat hij mijn pc moet tonen.
(Het is voor een webserver)
Dus ik stel alles goed in op mijn router: ip(192.168.1.***) external port(80) internal port(80)
Dan komt dsu een bericht om te zeggen dat de als ik langs een externe pc mij aan mijn router wil verbinden dat die dan port 8080 wordt .
En mijn pc voegt zich dan toe aan de lijst .
Tot daar is allers normaal, maar als ik dt dan uit test dan werkt het niet . ik zet mijn ip (81.***.***.***) maar het werkt niet hij toont de router in de plaats dan mijn pc.
Ik zit alle 1week volop op internet te zoeken,
maar het eenigste dat ik gevonden heb is dat er meerdere dit probleem hebben met het zelfde model als ik maar geen antwoord.
Met andere routers had het wel al is gelukt maar met deze lukt het mij niet :s
Zou iemand me kunnen helpen pls ?