Port forwarding Telenet Modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hackerx72

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Recent hebben wij hier een upgrade gehad van ons telenet abbonement naar fibernet. Hierbij werd ook een andere modem geinstalleerd van telenet zelf.

Nu dit is gebeurd kan ik niet meer van het spel Minecraft een server hosten. Deze server vereist port 25565 om open te staan. Via een site kon ik testen of deze open stond maar deze test was uiteindelijk negatief en hoogstwaarschijnlijk het probleem waarom ik geen server kan hosten.

Op de site van telenet kan ik ports forwarding en zovoort instellen. Dus heb ik op het locale ip adres, eindigend met .102 (mijn computer) ingegeven en een poort open gezet van 25565 tot 25566.

Na dit te doen blijkt de port nog steeds gesloten te zijn!
Heeft iemand hier meer ervaring mee? Graag jullie mening.

MVG

Bedankt coenraad. Ik zal de handleiding van die site eens overlopen. Al betwijfel ik dat daar iets anders gaat staan dan wat ik al gedaan heb.

Misschien router instellingen terugzetten?

Werkte ook niet. Het is raar dat zoiets niet werkt wanneer een port open zetten normaal kinderspel is. Heb alvast dan maar een mail gestuurd naar Telenet maar ik betwijfel het dat ze me hiermee willen helpen.

Alvast bedankt!

heb je al nieuws? want ik zit met hetzelfde probleem maar dan wel voor een andere game :(

edit: zag je andere post niet meteen !
eens uit probere ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan