Port forwarding wil niet werken op de Asus RT-N66U.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ASquirrel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 dec 2015
Hallo iedereen,

Eerder vandaag probeerde ik een server te port forwarden voor Arma 3.
Met behulp van deze site: http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Asus/RT-N66U/Arma_3.htm
Na alles stap voor stap gevolgd te hebben heb ik geen succes gehad. Ik heb de poorten 2302:2305 (De benodige poorten) toegelaten in de firewall.
Ook heb ik geprobeerd een simpele poort te forwarden zoals de poort voor FTP. Daarna heb ik via de site: canyouseeme.org te checken of de port open was maar dit was niet het geval.
Heeft iemand hier ervaring mee?

SS Router:
Doet het niet1.png

SS Canyouseeme.org (IP uitgeblurred voor de zekerheid):
Doet het niet2.png:

Als ik nog meer nodige informatie moet delen laat het mij weten met een reactie.

Met vriendelijke groet,

Youri,

Laatst bewerkt:
Is dat de router van je kabelmodem of een extra router die erachter zit?

Hoi Asquirrel

Bij protocol zet maat TCP en UDP tegelijk ( ! both dus ! ) niet alleen maar TCP, en plaats maar jouw IpV4 adres en geen IP adres ...
Bij firewall je moet ook niet vergeten dezelfde poort bij uitgaand en binnenkomend regel toestaan plus ook Ipv4 adres voor gewenste game toestaan ..

Laatst bewerkt:
Bij protocol zet maat TCP en UDP tegelijk ( ! both dus ! ) niet alleen maar TCP, en plaats maar jouw IpV4 adres en geen IP adres ...

Bij de arma 3 Server heb ik ''both'' aangevinkt. Dus niet TCP, En 192.168.2.101 is mijn IpV4 addres. Verder zal ik de firewall aanpassen, want ik had alleen maar binnenkomende regels toegevoegd.
Ik heb er zelf weinig verstand van dus excuses als ik iets mis. in iedergeval hartstikke bedankt voor de reactie!

Edit: De port toevoegen aan de uitgaande verbindingen heeft ook niet gewerkt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan