Portable Dreamweaver CS3 bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroendenoot

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2005
Hallo,

Ik heb een probleem met Portable Dreamweaver CS3. Een heel vreemd probleem:
Als ik een bestand aanmaak in Dreamweaver en ik sla deze op, dan kan ik hem niet zien in Verkenner. Als ik in Dreamweaver dan het bestand opnieuw wil openen, staat het bestand er gewoon (al dan niet na het sluiten en herstarten van Dreamweaver). Dit geld ook voor mappen die ik via Dreamweaver aanmaak.

Nog vreemder vind ik het dat als ik een al bestaand bestand (dus zichtbaar in Verkenner) open, bewerk en opsla met Dreamweaver, dat er dan geen wijzigingen opgetreden zijn in het bestand als ik het open met bijvoorbeed Kladblok. Ook hier is het zo dat als ik het bestand weer open, dat dan de wijzigingen er wél zijn.

Ik sta echt voor een raadsel... heeft iemand een oplossing, of anders misschien een verklaring? Alvast bedankt!

zelfde probleem..

Hallo,

Ik heb een probleem met Portable Dreamweaver CS3. Een heel vreemd probleem:
Als ik een bestand aanmaak in Dreamweaver en ik sla deze op, dan kan ik hem niet zien in Verkenner. Als ik in Dreamweaver dan het bestand opnieuw wil openen, staat het bestand er gewoon (al dan niet na het sluiten en herstarten van Dreamweaver). Dit geld ook voor mappen die ik via Dreamweaver aanmaak.

Nog vreemder vind ik het dat als ik een al bestaand bestand (dus zichtbaar in Verkenner) open, bewerk en opsla met Dreamweaver, dat er dan geen wijzigingen opgetreden zijn in het bestand als ik het open met bijvoorbeed Kladblok. Ook hier is het zo dat als ik het bestand weer open, dat dan de wijzigingen er wél zijn.

Ik sta echt voor een raadsel... heeft iemand een oplossing, of anders misschien een verklaring? Alvast bedankt!

Ik heb hetzelfde probleem:confused:
Maar ik kan er misschien nog iets meer over vertellen. Dreamweaver slaat wel op (naar een temp file) maar als je op opslaan drukt dan komt dreamweaver met de melding dat hij een .... .tmp file niet kan vinden.
Dit deed hij toen ik hem op mijn usb stick had staan.
Daarna heb ik hem maar ff op de hdd gezet maar dan krijg ik precies hetzelfde probleem dus als jou.
Wie kan ons hier verder mee helpen? raar trouwens dat ik over deze fout niks kan vinden op I-net.

Greets,

Mo.

Hallo,

Ik heb het vervelend probleem van .tmp files ook ook bij mijn CS3 portable. Hebt U hier al antwoord op gekregen of is dit op één of andere manier al opgelost?

Groeten,

VTRboy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan