portable dvd speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

kompas

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
besten,

Binnenkort weer met de auto naar Zuid Frankrijk! Om de koters een beetje tevreden te houden wil ik een portable dvd speler kopen. Maar ik heb bijna geen dvd;s meer. Alles staat op op de HDD. Zijn er spelers met schermpje voor in de auto die net als mijn mediaplayer thuis gewoon vanaf hdd kunnen spelen? Want om nou met een zak schijfjes op zak te gaan.. sorry maar dit is 2011. Dat doe ik niet...

Wie heeft er tips...

[off-topic]Het betalen voor je films (dus ze kopen op DVD) is blijkbaar niet 2011??
Ik neem aan dat je mijn mening daarover wel kunt destilleren uit de eerste zin.[/off-topic]

Tijs.

@dnties:
[Naief Mode]Het is zeer wel mogelijk om keurig gekochte DVD's te kopieren en op een HDD te zetten waarna je het origineel zorgvuldig bewaard en niet direct meer nodig hebt.[/Naief Mode]

@edmoor: Het zou in ieder geval het probleem met het moeten maken van dvd's moeten verhelpen: Per slot zijn die dvd's gewoon beschikbaar, dan(!)

Tijs.

[off-topic]Het betalen voor je films (dus ze kopen op DVD) is blijkbaar niet 2011??
Ik neem aan dat je mijn mening daarover wel kunt destilleren uit de eerste zin.[/off-topic]

Tijs.

Deze lijst is er niet om jouw mening te verkondigen, dit kan je op een zeepkistje doen voor de hema, zelf een site maken of een politieke partij beginnen. Films op hdd is verre van apart te noemen. Ik wil gewoon geen dvd's meenemen naar Frankrijk. En daarin ben ik echt niet de enige. Bovendien rip ik al mijn dvd's op hdd om ze daarna door te knippen en weg te gooien. Daar is niks illegaals aan, vind je wel? En wat als ik gewoon "eigen films" wil kunnen zien omdat daar een emotionele waarde aan zit? Mag ook niet van U? Kom zeg!!! Val iemand anders lastig met je "zie mij eens een "politiek-correcte mening hebben"

@kompas:

In de posting van de topic-starter zit ook een mening, namelijk (mijn interpretatie) dat het hebben van fysieke DVD's 'niet van 2011' zou zijn. Daaruit vloeit voor mij voort de uitgedragen mening dat het kopen van DVD's niet van 2011 zou zijn.
Juist vanwege die (ingesloten) mening heb ik gereageerd, niet om een "politiek-correcte mening hebben" tentoon te spreiden.

DVD's zijn gewoon te koop, en zorgt er direct voor dat de media zelf beschikbaar zijn voor gebruik in een normale speler.
Dat jij je DVD's ript en daarna verknipt is jouw keuze. Ik ga er niet vanuit dat het verknippen van originele DVD's standaard is (bij mij in ieder geval niet).

Wat mij betreft is jouw verhaal minstens even off-topic als de mijne.

Tijs.

Aangezien de vraag de status opgelost heeft ga ik er vanuit dat de vraag daadwerkelijk al dan niet bevredigend is opgelost.
Ik ga deze topic alsnog voorzien van een slotje.

Reden: Offtopic discussies naar elkaar worden niet gewaardeerd.
Jackall

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan