portal werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

the master

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
Berichten
180
hoi mensen

Ik heb net een spel gekocht portal.

Nu wil ik het spelen maar als ik het start dan krijg ik een wit scherm.

Ik merk wel dat het spel start want ik krijg muziek en als ik op enter druk start het spel maar ook daar zie ik alleen maar een wit beeld.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen want ik wil dat spel echt heel graag spelen.

Alvast bedankt.


The Master
 
Voldoet je pc aan de eisen om het spel te kunnen spelen? Dus de juiste videokaart, genoeg processorkracht, enz. Graag wat meer informatie over je systeem, videokaart, processor, enz.

Zijn je videokaartdrivers up to date?
 
Ik kan ook nergens vinden wat de eisen zijn voor het spel portal. Mijn specs zijn:

CPU: Intel Celeron D 330, 2666 MHz
Geheugen: 1024 MB
Videokaart: Radeon 9600 (256mb)
 
Ik kan ook nergens vinden wat de eisen zijn voor het spel portal. Mijn specs zijn:

CPU: Intel Celeron D 330, 2666 MHz
Geheugen: 1024 MB
Videokaart: Radeon 9600 (256mb)

Dat je ze niet kan vinden lijkt me sterk, de zoekterm Portal levert genoeg op.

Minimum: 1.7 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX® 8 level Graphics Card, Windows® Vista/XP/2000, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Recommended: Pentium 4 processor (3.0GHz, or better), 1GB RAM, DirectX® 9 level Graphics Card, Windows® Vista/XP/2000, Mouse, Keyboard, Internet Connection


Kijk voor de zekerheid even op www.canirunit.com. Zoek eht spel op in de lijst en klik op de grote button. Er word dan gekeken of jou systeem dit spel kan spelen en waar het eventueel op vastloopt. Bijvoorbeeld omdat je videokaart niet goed genoeg is of iets dergelijks.
 
Dat je ze niet kan vinden lijkt me sterk, de zoekterm Portal levert genoeg op.

Minimum: 1.7 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX® 8 level Graphics Card, Windows® Vista/XP/2000, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Recommended: Pentium 4 processor (3.0GHz, or better), 1GB RAM, DirectX® 9 level Graphics Card, Windows® Vista/XP/2000, Mouse, Keyboard, Internet Connection


Kijk voor de zekerheid even op www.canirunit.com. Zoek eht spel op in de lijst en klik op de grote button. Er word dan gekeken of jou systeem dit spel kan spelen en waar het eventueel op vastloopt. Bijvoorbeeld omdat je videokaart niet goed genoeg is of iets dergelijks.

Heb je Hl2 er ook bij geinstalleerd?
 
Ik heb het op een andere pc geinstalleerd en daar werkt het wel dus het hoeft niet meer.

Laterzz


The Master


(heb het al uitgespeeld ook binnen 1 dag)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan