Portfolio script

Status
Niet open voor verdere reacties.

meloen82

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Hoi Allemaal,

Ik zoek een portfolioscript. Een script waarmee ik dus een soort fotoboek wil maken. Het is de bedoeling dat de bezoeker gewoon op bijvoorbeeld een pijltje kan klikken en zo een andere foto te zien krijgt. Het hoeft niet persee een heel mooi script te zijn (mag natuurlijk wel) maar het belangrijkste is dat ik het bovenstaande doel bereik.

Wie kan mij aan zo'n script helpen??

Alvast bedankt!!

Groetjes Milou

Ps; ook zoek ik websites met verzamelingen van scripts. Wie weet waar ik deze kan vinden??

kan je tog heel makkelijk zelf maken ?
je pakt een lege pagina, daar zet je een foto op, je maakt er een vilgende en vorige knop op en met volgende ga je naar de volgende foto en met vorige naar de vorige :D
Ik hoop dat je hier iets aan hebt

Heel erg bedankt voor je antwoord!! Ik denk dat ik er inderdaad het beste zelf één kan maken want het hoeft maar een heel eenvoudige te zijn!! Supertip dus!! Maar eh hoe doe ik dat. Ik heb je uitleg gelezen en het lijkt eenvoudig maar wat voor programma moet ik daarvoor gebruiken?? Ik gebruik frontpage, dreamweaverMX en flashMX.

Groetjes Milou

Nouw, ik heb net ff met frontpage xp gewerkt en als je daar doet >invoegen>webcomponetnt>fotocollage en dan die dia voorstelling pakt dan heb je hem al !
Succes
Als je nog vragen heb ? Laat maar komen

Ja dat had ik zelf ook al geprobeerd. Maar die foto's hebben allemaal een standaardgrootte en dat past niet goed in mijn template!! Balen dus!! Volgens mij kan je alleen de groote van de autominiaturen aanpassen. Ik wil die foto's kleiner hebben dan de standaardgrootte. Weet je misschien en truckje hoe ik ze toch kleiner kan maken (misschien iets veranderen in de HTML-code??). Zoniet jammer!! Weet je dan nog een ander alternatief??

Groetjes Milou

Als je DW gebruikt, en je hebt daarnaast ook de beschikking over Fireworks is het heel makkelijk:
Commands---->Create web photo album.

Even een andere vraag..

Heb je php tot je beschikking?
Er zijn nl genoeg scripts die precies doen wat jij wil.

t.

Geplaatst door meloen82
Ja dat had ik zelf ook al geprobeerd. Maar die foto's hebben allemaal een standaardgrootte en dat past niet goed in mijn template!! Balen dus!! Volgens mij kan je alleen de groote van de autominiaturen aanpassen. Ik wil die foto's kleiner hebben dan de standaardgrootte. Weet je misschien en truckje hoe ik ze toch kleiner kan maken (misschien iets veranderen in de HTML-code??). Zoniet jammer!! Weet je dan nog een ander alternatief??

Groetjes Milou

Hij pakt de grootte hoe je foto op de pc staat. Maak de foto op de pc kleiner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan