portforward,hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basiboy

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2010
Hallo,
Ik heb laatst een xampp server geïnstalleerd en ik moet nu volgensmij poort 80 forwarden om mensen mijn site te laten zien.
Alleen ik weet niet exact hoe ik heb google wel een beetje afgezocht.
Ik heb een draadlozen LAN router denk ik,het type router is belkin54g en volgens mij een adsl verbinding.

Het is in ieder geval een Belkin54g. En ik draai op Windows7 Ultimate. Hopelijk is dit genoeg info om mij te kunnen helpen.

M.V.G. Bas

er is een progamma dat mij erg goed geholpen heeft en erg simpel is het heet PFConfig v1.0.275.

je niet perse deze versie te hebben natuurlijk ik heb hem van btjunkie.com gewoon PFConfig v1.0.275 invullen met of zonder versie nummer maar dat moet je zelf uitmaken maar ik weet dat deze werkt.

ik hoop dat het je kan helpen succes

Ik heb net Apache geforward en als ik naar mijn ip ga kom ik gwn weer bij mijn router en niet op mijn website van mijn webserver...

dus ik neem aan dat je het progamma gevonden hebt.

ik denk dat je bent vergeten je router up te daten nadat je je poort hebt geforward je moet dit doen nadat je poort hebt geforward.

want anders moet je dingen veranderen in je router maar voor ik dat allemaal{nou ja allemaal} uitleg kun je ook even kijken op portforward.com veel handige en nutige info.

Laatst bewerkt:
Ik heb alles goed gedaan en geüpdatet. Maar als ik mijn server heb aanstaan en ik ga naar: http://94.208.103.15/ (mijn IP) dan kom ik in mijn router i.p.v. mijn website.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan