Portforward Sitecom S4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meppuh

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2008
Hey, Ik heb een vraagje op portforward.com staat niets over de SitecomS4 en ik wil graag een Wc3 server hosten maar dan zal ik mijn router moeten porten naar 6112 -6119

Enig idee hoe dat moet ?

ik heb ook sitecom en laatst ook iets geforward:

ga naar start/ uitvoeren/ tik cmd in/ tik ipconfig in/ je ziet standaardgateway staan met daarachter cijfers, die cijfers tik je in je internetbalk zonder www ervoor of iets dergelijks. Dan vraagt die waarschijnlijk gebruikersnaam en password, die zijn meestal admin allebei dan ben je al in het router menu maar wil je zegge wat voor sitecom je hebt? staat achter op je router heb want dan heb ik een handige site voor je en voor welke spel wil je forwarden??

je kan op portforwarding wel over andere sitecoms router iets vinden en neem gewoon 1 tje die op jouw pagina lijkt had ik zelf ook gedaan omdat die van mij er ook niet bij stonden. kan je mischien een printscreen maken van je router menu ( dus de pagina nadat je admin admin als gebruikersnaam had ingevuld) en kan je die dan ff uploaden want dan zoek ik ff geschikte site voor je en voor welk spel WC3?? hele naam geven aub??

Laatst bewerkt:
ehm op me sitecom staat: 10/100 MBps xdsl/cable Router 4S
en het spel dak wil hosten is: Warcraft 3 Frozen Throne op Battle.net

als ik mijn standaard gateway laad: "2002:c058:6301::c058:6301" gebeurt er helemaal niets en blijft die alleen maar hangen op "Laden"

Koop anders PF config die op portforwarding.com is erg handig en alle spellen staan erin en hij doet het uitstekend ( iets van 30,00 dollers) maar nu is de doller tog goedkoop dus eigenlijk een prijsje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan