Portforward Sitecom WL 341 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

RicardoDimm

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2013
Beste,

Ik zit met het volgende probleem; het port forwarden lukt niet op mijn Sitecom WL 341 router!
Ik heb ik mijn browser het adres van mijn router ingevoerd (192.168.0.1) en daar ingelogd.

Onder het kopje virtual server heb ik de IP van mijn computer ingevoerd (192.168.0.xxx), de poorten ingevoerd (10180 voor uTorrent), type op ''both'' gezet en toen op toevoegen gedrukt.
Echter blijven de poorten gesloten.

Ditzelfde heb ik ook geprobeerd onder het kopje port forward, maar had ook geen effect.
Misschien handig om te weten; ik werk via WIFI.

Wie kan mj helpen?

Laatst bewerkt:
Volgens mij nu nog dezelfde port moet je ook bij firewall toestaan, en dat op twee manieren eerst bij, windows firewall met geavanceerden beveiliging/regels voor binnenkomende/uitgaande verbindingen en ook tweede stap ( ook bij firewall ! ) bij Configuratie Sch./systeem en beveiliging/windows firewall/ toegestane programma's ...
En uiteindelijk port bij jou is ook niet goed ( ! ), zoek maar handleidingen rond op internet voor download client's zoiets hier op helpmij.nl is niet toegestaan of N.V.T. !

Laatst bewerkt:
Volgens mij nu nog dezelfde port moet je ook bij firewall toestaan, en dat op twee manieren eerst bij, windows firewall met geavanceerden beveiliging/regels voor binnenkomende/uitgaande verbindingen en ook tweede stap ( ook bij firewall ! ) bij Configuratie Sch./systeem en beveiliging/windows firewall/ toegestane programma's ...
En uiteindelijk port bij jou is ook niet goed ( ! ), zoek maar handleidingen rond op internet voor download client's zoiets hier op helpmij.nl is niet toegestaan of N.V.T. !

Heb precies gedaan wat je hebt gezegd, maar maakt nog geen verschil.
ook heb ik NAT en uPnP aangezet, ook dit maakt geen verschil.

Overigens geeft uTorrent aan dat NAT en uPnP uit staan, maar die staan wel aan...
Maar het gaat mij om de poorten, die vooralsnog gesloten zijn :(

Nog meer opties/ideeën?

UPNP moet je uitschakelen en IP dat je in Router ivoeren moet moet zojuist 192.168.0.1 zijn en aangeven en TCP en UDP ...probeer maar verbinding dan ...:D
P.S. quoten is niet nodig ...:D

Laatst bewerkt:
Gebruik je toevallig een vertaler? Soms snap ik niet helemaal wat je zegt...

Ik heb ze op ''both'' staan, dus TCP en UDP. 192.168.0.1 klopt niet, dat is het adres van de Router. Die kan ik ook niet invoeren want dan krijg ik een error.
Ik moet het IP adres van mijn computer invullen, en dat is 192.168.0.xxx (xxx stata voor mijn getal)

:) Na jah oke dan, als jij zo alles dat bevat, ik weet alleen dat IPv4 adres altijd in reuter voor cliënt verbindingen moet je aangeven meer of beter kan ik je niet uitleggen hier zijn regels zo en illegale downloads of tips over instellingen over zijn hier niet toegestaan dacht ik dat je dat weet, hoezo zoek je niet op google tips over het is echt overal zoiets mogelijk te vinden of wie weet misschien iemand anders hier je helpen over zoiets wil of kan ..

Laatst bewerkt:
Het klopt inderdaad dat het IPv4 adres moet ingevoerd worden. Echter kan dit nooit 192.168.0.1 zijn, want dat is het IP adres van de router. Die voer ik in mijn browser in om te kunnen inloggen.
Ik vraag verder ook niet om illegale instellingen of wat dan ook, enigste wat ik vraag is of iemand de oplossing weet voor mij.

Jammer dat je me niet verder kan helpen, wel bedankt voor de moeite!
Hopelijk komt er nog iemand anders die me kan helpen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan