Portforwarden Fritz Box 7360

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daantje3

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2011
Hallo allemaal!

Ik probeer een Minecraft server te maken maar als ik met mijn eigen externe IP verbind doet hij het niet. Wel als ik met mijn interne IP verbind. Maar ik heb dus 2 regels aan gemaakt. Zo ziet het eruit:

Name Protocol Port to Computer to Port
Minecraft TCP 25565 GAME-maker 25565
Minecraft2 UDP 25565 GAME-maker 25565

Dit is de server.properties:

Code:
#Minecraft server properties
#Mon Jun 03 12:25:32 CEST 2013
generator-settings=
allow-nether=true
level-name=world
enable-query=true
allow-flight=false
server-port=25565
query.port=25565
level-type=DEFAULT
enable-rcon=false
force-gamemode=false
level-seed=
server-ip=
max-build-height=256
spawn-npcs=true
white-list=false
debug=false
spawn-animals=true
texture-pack=
snooper-enabled=true
hardcore=false
online-mode=false
pvp=false
difficulty=1
enable-command-block=true
server-name=\#Blockzz
gamemode=0
max-players=25
spawn-monsters=true
generate-structures=true
view-distance=10
spawn-protection=0
motd=\u00A72\#Blockzz\u00A7r, 24/7 Survival\!

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen want ik wil erg graag mijn eigen minecraft server.

Groet,
Daantje3

Kan je niet veel beter hamachi gebruiken voor een mc server?? oogt misschien wat onprofessioneel, maar is stukken makkelijker en sneller..

Nee, ik wil geen hamachi server want ik vind dat een rotzooitje.

Dat stuk gaat alleen over portforwarding.
Vergeet je niet om ook je firewall zo in te stellen dat die poort wordt doorgelaten?

Laatst bewerkt:
Staat er 1 of 2 apparaten tussen jouw server en Internet? Dus een routermodem van de provider en een zelf aangeschafte (draadloze) router?
Verder is je startposting alleen duidelijk over welke services je wilt portforwarden, maar je meldt niet waar die services naar toe geportforward zijn (welk ip-adres). Tenzij GAME-Maker uit je startposting het ip-adres heeft van je server.

Tijs.

Nou, ik heb idd een modum een een aangeschafte router en ik heb hem geforward naar 192.168.188.24 op poort 25565

Is dat modem (ook) een router? Dan moet je daar ook portforwarden, poorten 25565 tcp EN 25565 udp naar het ip-adres dat de aangeschafte router heeft op zijn WAN/Internet verbinding (dus naar het ip-adres dat de aangeschafte router heeft gekregen van de routermodem die ervóór staat).

Om het snel duidelijk te hebben: Meld ons het ip-adres dat de aangeschafte router heeft als WAN/Internet ip-adres, dan weten we hoe het zit.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Het ip adres van de router is 192.168.188.1 maar Simple Port Forwarding (programma) gaat ook niet lukken want mijn router staat er niet tussen en de andere Fritz! Boxen die erin staat die doen het ook niet.

Dat is niet waar ik om vroeg... Wat je me gegeven hebt is het LAN ip-adres van je zelf aangeschafte router, dus niet het WAN/Internet ip-adres ervan.

Tijs.

Ok, dan had dit eigenlijk al moeten werken, want het modem is dan alleen een modem, niet (ook) een router.
Enige waar ik dan nog aan zou kunnen denken is een firewall(-component) op je MC-server. Dus schakel alles wat maar 'ruikt' naar firewall uit.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan