portforwarden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijspc

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2012
hallo,
ik wilde vandaag pocketmine portforwarden.
normaal lukte dit, maar gisteren niet. weet iemand raad?
BVD
MVG
Schermopname (36).jpg
Schermopname (37).jpg

Gebruik je een windows pc om pocketmine te hosten? Staat daar een firewall op? Zijn daar de poorten voor pocketmine geopend?
De configuratie in de router ziet er prima uit, maar die mapping poorten kun je als 't goed is wel weg laten.

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik gebruik windows 8.1 om te hosten. ik heb de McAfee firewall uitgezet omdat deze ook problemen veroorzaakte met craftbukkit.
Ik kan in mijn router de mapping poorten niet weglaten.
Schermopname (38).jpg

Heb je geen Windows firewall? Met welke parameters start je die server trouwens?

ja, maar McAfee beheert die firewall. (zie afbeelding)
Schermopname (39).png
parameters? het start.bat bestand?
Code:
@echo off
TITLE PocketMine-MP server software for Minecraft: Pocket Edition
cd /d %~dp0
if exist bin\php\php.exe (
	if exist bin\mintty.exe (
		start "" bin\mintty.exe -o Columns=88 -o Rows=32 -o AllowBlinking=0 -o FontQuality=3 -o Font="DejaVu Sans Mono" -o FontHeight=10 -o CursorType=0 -o CursorBlinks=1 -h error -t "PocketMine-MP" -i bin/pocketmine.ico -w max bin\php\php.exe -d enable_dl=On PocketMine-MP.php --enable-ansi %*
	) else (
		bin\php\php.exe -d enable_dl=On PocketMine-MP.php %*
	)
) else (
	if exist bin\mintty.exe (
		start "" bin\mintty.exe -o Columns=88 -o Rows=32 -o AllowBlinking=0 -o FontQuality=3 -o Font="DejaVu Sans Mono" -o FontHeight=10 -o CursorType=0 -o CursorBlinks=1 -h error -t "PocketMine-MP" -i bin/pocketmine.ico -w max php -d enable_dl=On PocketMine-MP.php --enable-ansi %*
	) else (
		php -d enable_dl=On PocketMine-MP.php %*
	)
)

:D ALS je zo doet forwarden lukken moet :D

35k242e.jpg

Na dat volg je aandachtig volgende vensters ! :D

dat heb ik gedaan, maar dan doet ie het niet.
hier mijn instellingen:
ipv4.PNG
Schermopname (36).jpg
Schermopname (37).jpg
mcafee.jpg

als ik kijk of de poort open is op canyouseeme.org:
afbeelding verwijderd

Laatst bewerkt:
:( Ga maar A.U.B. jouw IP hier NOOIT tonen ... ben nu druk kom strakjes verder met uitleg ...:(

hoezo mijn ip hier niet tonen? Je kan iemand niet hacken als je alleen zijn ip hebt.

Ze verbinden via mijn IP. (het IP op watismijnip.nl).
Mijn IP (van watismijnip.nl) verandert niet, mijn ipv4 wel, elke keer als ik de router opnieuw opstart.

:confused: Over IP gevaren en hier te tonen kunnen ze besturing's mensen jou beter dan ik vertellen :(
----------------------
Nadat je hebt op die manier jouw IPv4 adres toegegeven je moet vervolgens dan apart en nog eens voor jouw programma of game of wat dan ook OPNIEUW
toestemming gaan verlenen.
Deze keer dus voor port of porten welke je gebruiken wil dus ongv. app.naam/en porten onderaan, zo doe je en voor UDP en voor TCP ..:D
En ook I.v.m. Port forwarden je moet ook in firewall ongv. 12 keer een port toestaan :( kijk screenshots ! )

s1ugyc.jpg
2a67e6t.jpg

En zo bij Uitgaanden regels ook moet !

Laatst bewerkt:
bedankt, maar ik kan de server niet toevoegen omdat het een .php bestand is dat wordt geopend door een .bat bestand.
en ik kan alleen maar .exe bestanden toevoegen. de poorten zijn wel gelukt.

Dat moet dan dus bij de php interpeter, die voert de php uit. Die executable moet je toevoegen

Laatst bewerkt:
:confused: Uch jej jej ..een server toevoegen ...:o die heb ook nooit gedaan en weet niet hoe dat moet, :( maar die kan je gerust ook helpdesk van KPN vragen ..:D

Hoe kom je daarbij ? Valt niet onder de servicevoorwaarden van KPN hoor

Ochh denkt wel :D je kan wel vragen over hoe je porten forwaarden kan, en volgens mij ook hoe je bijv. eigen server toevoegen kan ook .... jeweetwel gamen kan je altijd en ook daar moet je forwaarding doen als je on-line spelt,
vragen hoe je forwaarden moet is niet verboden, maar ik kan je vertellen help-desk personeel is niet echt met forwaarden en met zo deskundige uitleg bekend :D

Laatst bewerkt:
Ze ondersteunen het niet, en verwijzen je door naar de kpn comunity, waar ik dan ook weer actief ben. En je hoeft geen poorten te forwarden voor het spelen van online games. En als je het hebt over die cod titels waarbij de spelers zelf hosten, daarvoor is upnp uitgevonden.

ik zou een mailtje krijgen van KPN met de uitleg hoe je moet portforwarden, nog niet gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan