portforwarden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor zover ik weet is Pocketmine iets om werelden te creeëren / iets met Multiplayer.
Wat dus geen connectie heeft met websites bouwen.

Nogmaals, voor zover ik aan jouw bijgevoegde afbeeldingen zie heb je het in jouw router gewoon goed gedaan, en zou dus de port geforward moeten zijn, maar dat is dus NIET het geval.
Dus lijkt het mij dat het in dit geval bij KPN ligt, die deze/meerdere ports geblokkeerd heeft om geforward te worden.

Het gaat er niet om de website, maar dat de website op een server draait bij mij thuis. dus dat er een poort is geopend in de kpn router op een poort buiten het bereik dat royonix aangaf.

Naar de website wordt niet omgekeken, maar ik kan die server voor allerlij dingen inzetten.

:) Poorten forwarden ik kan wel bij mijn KPN-ZTE modem en werken ze wel al jaaren ...toch :D en hoe die zal zijn als ik eindelijk bij glas-wezel kom ...weet ik nog niet :(
Nu bij jou is dus ook probleem dat jij voor jouw server juiste poort moet vinden, je kan altijd jouw poort verbinding testen ( dat weet je neem ik aan ? :( ) met bijv. onderstaande link's ..

1)- http://www.openpoorttest.nl/
2)- http://www.t1shopper.com/tools/port-scan/
3)- enz.. enz..

Laatst bewerkt:
:( Dan heb je die in je firewal en modem ook niet op juiste manier toegevoegd, ( in Firewal je een poort moet namelijk op 12 manieren toestaan !
via geavanceerden instellingen en Binnenkomende en uitgaande regels ...enz..enz.. tis beetje pruts-werk ....maar ook te doen is :D
===========
ergens heb je dus met poorten ( of poort ) niet goed gedaan

Laatst bewerkt door een moderator:
als ik mijn firewall uit doe is dat toch niet nodig? (het is alleen gevaarlijk)

Als je geen gekke site's bezoekt en geen rare dingen download, kan het geen kwaad voor een korte periode :)

oneens. firewall gewoon aan laten en alleen de nodige toepassingen en poorten openen.

Och jej hoezo denk je dat firewall kwaad kan ???? ( tis me niet bekend ...die snap ik niet ) ... uiteindelijk dit is toch jouw site en je weet wel wat je mee doet of bezig bent,
en die toch moet altijd en overal bereikbaar en verbindbar te zijn, firewall is alleen maar en hulpmiddel dat je helpt verbindbarheid verbeteren en geen rare dingen met je site te doen ..
En nei inderdaad misschien heb ik zelf wat verkeerd nu gezegd ( dat weet ik niet ! ) ...maar wacht maar ook ietsjes op meer commentaar's ben bijna zeker dat ze website of server-bouwers hier ook met tips zullen komen

Een firewall is software dat tussen de internetverbiding en de programma's instaat. Binnenkomende en uitgaande verbindingen worden door de firewall gecontroleerd, en als ze niet aan de regels voldoen die je hebt vastgesteld dan word deze verbinding geblokkeerd. dit is dus echt een belangrijk onderdeel om grip te krijgen over alle verbindingen waar je pc mee te maken heeft. uitzetten zorgt ervoor dat kwaadaardige mensen vrij spel krijgen met het misbruiken van gaten in de beveiliging van programma's op je pc waarvan je niet eens weet waarvoor ze zijn bedoelt. Het is dus belangrijk om de firewall aan te hebben staan, en juiste regels op te stellen zodat je gebruik kan maken van de diensten die je nodig hebt of aanbied.

:) Och ja oke server maar bedoeling is dezelfde ( i.v.m. firewall ! ) ..:D

:) Juist wel op die link staat dat PortForwarding ondersteund wel bij KPN is .. :)
vanaf colom NAT t/m UPnP ... en staat duidelijk hoe je die zelf kan regelen ...enz..enz.. uiteindelijk ....jongens mijn alle poorten dat ik ooit forward heb werken ze nog steeds ..
===========
Een korte Citaat voor aparte ExperiaBoxen ! ( bij alle andere dus gewoon kan ! )

In de ExperiaBox ST780, TG787 en TG789 heet dit anders (Delen van spelen en toepassingen) daardoor denken veel mensen dat port-forwarding op deze ExperiaBoxen niet mogelijk is. Op http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detai​l_page/a_id/7259 staat beschreven hoe dit moet en waar je op moet letten.

Ondersteund betekend dat de aanbieder zeker weet dat dat zal gaan werken, en er zelf ook bij zal helpen. Als iets niet is ondersteunt betekend dat niet dat het onmogelijk is om te die mogelijkheden te benutten, maar het is eerder een ander woord voor "je mag het zelf uitzoeken"

Dus jongens, dat was daar gewoon een gerucht en discussie over porten forwarden bij KPN alle Experia Boxen dat dat niet kan,
een iemand heeft antwoord daar gekregen dat dat NIET kan, .......... wat zojuist ook niet juist is :D

Probleem is nu gewoon dat oplossing voor server poorten te forwarden word gezocht ...
============
Mocht iemand twijfelen in zoiets .... moet telefoon pakken, en gewoon KPN voor overtuiging bellen.

@ROYONIX
Gelieve wat minder met smileys rond te strooien, er zijn mensen die het als storend ervaren als in een bericht meer smileys staan dan dat er tekst aanwezig is.
Vooral in een help forum leidt dit teveel af t.o.v. het probleem dat aan de orde is.

Forwarden van poorten vereist wel een vast ip adres anders ben je het elke dag kwijt door verandering

Mvg opa1000

@Mik Zjegger ROYONIX is altijd vrolijk en vertaald dat met smileys :whistle:

@ROYONIX
Gelieve wat minder met smileys rond te strooien, er zijn mensen die het als storend ervaren als in een bericht meer smileys staan dan dat er tekst aanwezig is.
Vooral in een help forum leidt dit teveel af t.o.v. het probleem dat aan de orde is.

Word er eigenlijk wel vrolijk van :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan