PortForwarden Zonder in de router te moeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vliegtuigfan

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2011
Hey, ik zoch een programma waarmee ik kan portforwarden zoner in de router te moeten, mijn router is nogal traag (die pagina) Dus dat duurt eindeloos. Nu zocht ik hier een programma voor waarmee het kon.

Ik weet dat ze bestaan. Maar ik kan ze niet weer terug vinden.

Gr. Vliegtuigfan

p.s. Sorry voor verkeerde topic plaatsing.

Aantekening bij de (uitstekende) tip van Danielxmovies: Er wordt dan evengoed in je router ingelogd, maar niet door jezelf maar door het simpleportforwarding programma.

Tijs.

Het kan uiteraard nooit de bedoeling zijn dat de webinterface van je router zo traag is, dus wellicht kan dat ook opgelost worden. Heb je al een reset geprobeerd? Een andere oplossing is het handmatig toevoegen van de port forwarding. In het geval van een linux based router kan je hiervoor PuTTY en het commando iptables voor gebruiken (daar is vast genoeg over te vinden).

Maar Als ie dan toch niet werkt kan je via advanced firewall settings hem toch port forwarden

Aanvulling op de opmerking van CoD_NL: Advanced firewall setting hebben niets met portforwarding te maken, wél dat je game-/web-/etc. server-proces ook bereikbaar voor Internet nádat de portforwarding geregeld is en Internet bij jouw pc kan komen via de poorten die je geforward hebt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan