Portforwarding op Davolink router

Status
Niet open voor verdere reacties.

zerox56

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Ik heb dit geprobeerd maar het werkt niet. Ik heb een Portforward checker tool gebruikt. Hij geeft aan dat de poort niet open is. En een site zegt dat er iets is met de Firewall?

Er zijn 2 versies van Davolink en ik weet niet welke van de 2 ik heb (volgens mij DV-2020)
Kan iemand me hiermee helpen

Dat de poort niet open is kan liggen aan de (Windows) firewall op je computer. Schakel die anders (tijdelijk) helemaal uit, zorg ervoor dat je programma die van die geopende poort gebruikt maakt hierna wordt gestart en doe weer zo'n verbindingstest.

Verder staat hier een handleiding, die mogelijk ook op jouw model toepasbaar is.

Meer hulp heb ik niet voor je: Ik heb zelf geen Davolink routermodem.

Succes,

Tijs.

Dat de poort niet open is kan liggen aan de (Windows) firewall op je computer. Schakel die anders (tijdelijk) helemaal uit, zorg ervoor dat je programma die van die geopende poort gebruikt maakt hierna wordt gestart en doe weer zo'n verbindingstest.

Verder staat hier een handleiding, die mogelijk ook op jouw model toepasbaar is.

Meer hulp heb ik niet voor je: Ik heb zelf geen Davolink routermodem.

Succes,

Tijs.

De firewall uitzetten heeft wel effect op de programma die ik draai. Het geeft geen foutmelding met de Firewall meer. Maar andere mensen kunnen nog steeds niet erop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan