JeroenI
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 jun 2006
- Berichten
- 588
Goedemiddag,
Ik zit even met een zeer frustrerend probleem. Ik heb in mijn router in de virtual server port 1024 geforward, maar hij luisterd niet. Ik heb er een port scanner overheen gegooit maar hij blijft aangeven dat port 1024 niet actief is. Nu heb ik even informatie op willen vragen bij de helpdesk van Hetnet, waar ik wel wat ondersteuning van had verwacht, maar al snel kreeg ik een reactie terug waar ik niks mee kon:
Nu denk ikzelf dat het probleem gewoon in mijn modem van hetnet ligt, maar ik weet gewoon echt niet meer waar ik het moet zoeken.
Hebben jullie misschien enig idee/ervaring voor een mogelijke oplossing?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Izaks
Ik zit even met een zeer frustrerend probleem. Ik heb in mijn router in de virtual server port 1024 geforward, maar hij luisterd niet. Ik heb er een port scanner overheen gegooit maar hij blijft aangeven dat port 1024 niet actief is. Nu heb ik even informatie op willen vragen bij de helpdesk van Hetnet, waar ik wel wat ondersteuning van had verwacht, maar al snel kreeg ik een reactie terug waar ik niks mee kon:
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.
Wij kunnen uw vraag helaas niet beantwoorden. Uw vraag valt buiten de ondersteuningsvoorwaarden van onze helpdesk. Mogelijk kunt u de door u gewenste informatie ontvangen van uw leverancier of fabrikant.
Titel van de link: Netwerk: geen ondersteuning
URL: http://hetnet.custhelp.com/cgi-bin/...std_adp.php?p_faqid=2551&p_created=1080547738
Titel van de link: Router: geen ondersteuning
URL: http://hetnet.custhelp.com/cgi-bin/...std_adp.php?p_faqid=2550&p_created=1080545759
Met vriendelijke groet,
Het Net
Nu denk ikzelf dat het probleem gewoon in mijn modem van hetnet ligt, maar ik weet gewoon echt niet meer waar ik het moet zoeken.
Hebben jullie misschien enig idee/ervaring voor een mogelijke oplossing?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Izaks