Positieve en negatieve valuta splitsen in 2 kolommen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gum2

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2007
Berichten
80
Ik heb een tabel waarin in 1 kolom zowel positieve als negatieve valuta voorkomt.
Dmv een make table wil ik deze data splisten in 2 kolommen 'Bij' en 'Af'.
Ik heb inmiddels een maketable query gemaakt maar hierin doet zich het probleem voor dat niet het bedrag wordt overgenomen maar alleen een waarde -1 wordt weergegeven.
Wat doe ik hier fout ?

Alvast bedankt voor de hulp !

groeten Gum2
 

Bijlagen

  • splitdata.rar
    7,6 KB · Weergaven: 15
Wat je verkeerd doet is deze post niet lezen: Belangrijk: Tip M.b.t. Bijlages Posten

Ik ben nou thuis.
Bij wijze van uitzondering. Je attachment heb ik aangepast. Volgende keer weer zippen
 

Bijlagen

  • splitdata.zip
    11,8 KB · Weergaven: 79
Laatst bewerkt:
Wat je verkeerd doet is deze post niet lezen: Belangrijk: Tip M.b.t. Bijlages Posten

Ik ben nou thuis.
Bij wijze van uitzondering. Je attachment heb ik aangepast. Volgende keer weer zippen

Beste Guus,

Bedankt voor de hulp en het aanpassen van het bestand.
Mijn probleem is hiermee opgelost.

In jouw antwoord verwijs je naar de post mbt het bijlages posten.
Ik heb dit inmiddels doorgelezen en het is mij zover duidelijk, echter indien ik een bijlage post wordt er wel vermeld dat de rar compressie methode een geldige bijlage is.(Geldige bestandsextensies: bmp doc gif jpe jpeg jpg pdf png psd rar txt zip
)Dit maakt e.e.a. nogal tegenstrijdig en verwarrend.

m.vr.gr. Gum2
 
Mijn bijdrage in die tip is dat windows xp standaard zip files ondersteunt en geen rar files.
De bijdrage van TheDevil is dat je met WinRar of iets degelijks ook zip files kunt genereren.

Waat jij op doelt is dat je ook rar files kunt oploaden. Dat kan. Maar dan wordt je niet door mij geholpen.
 
Mijn bijdrage in die tip is dat windows xp standaard zip files ondersteunt en geen rar files.
De bijdrage van TheDevil is dat je met WinRar of iets degelijks ook zip files kunt genereren.

Waat jij op doelt is dat je ook rar files kunt oploaden. Dat kan. Maar dan wordt je niet door mij geholpen.

Alles duidelijk !
Nogmaals bedankt voor de geboden hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan