post / adresboek/ overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oftewel, je kiest in Outlook voor:

Bestand
Importeren en Exporteren
internet email en adressen importeren
outlook 4.x, 5

Bovenstaande is anders als wat ik eerst zei, sorry ik zag zojuist dat Outlook rechtstreeks het "beestje" Outlook Express "kent" in een van de vervolgschermen.

Zo moet het gaan lukken.

Ja ik heb na dat bericht van 11.38 alles gedaan wat in dat bericht stond, maar toen ik op de balk zette E:\*.dbx kwam de melding dat het hier geen juiste files betrof (weet niet meer de juiste tekst)
henk sr

Nu denk ik dat de fout gevonden is. Ik heb namelijk XP home hier thuis. Mijn zoon heeft XP prof. Zojuist heb ik jouw aanwijzingen op mijn pc opgevolgd en daar zie ik Outlook Express 4x,5x,6x staan , hetgeen ik op de pc van mijn zoon vanmiddag niet te voorschijn kon toveren.Nu rest de vraag waarom staat dat niet in xp prof en wel in xp home en kun je dat soms downloaden of wijzigen of zo?
gtz.,

henk sr
PS

hoe krijg ik een plaatje op dit bericht om te laten zien wat ik heb gevonden.???

oh ik geloof dat het al lukt met dat plaatje.

Bijlagen

• outlookexpressplaatje.jpg
    outlookexpressplaatje.jpg
    22,8 KB · Weergaven: 18
Goede morgen Pasja. Realiseerde mij vanmorgen dat niet WinXP maar outlook waarschijnlijk geupdate moet worden in XP prof.
Bedankt voor de hulp. Zal nu wel lukken.

grtz.,

henk sr

Pasja,
Nog ander probleem. Ditmaal krijg ik een foutmelding als ik op het nieuwe systeem outlook wil updaten om te kunnen importeren. De foutmelding luidt:"08DDD0002"
De pc staat in een netwerkje van 2 pc's. Deze pc staat als administrator en tocht krijg ik de melding dat alleen de administrator kan updaten. Of indien er een netwerk is dan moet ik de beheerder vragen

Wat kun je hiermee?

grtz.,

Henk Sr

opstarten in de veilige modus (F8) daar zou je als administrator moeten kunnen inloggen.

Pasja,
Het zit nog steeds tegen. In de outlook van dit os (xp) zit geen Outlook Express 4x,5.x,6.x
en ik kan niet vinden bij de updates waar het staat. Hoe kom ik aan die aanvulling????
grtz.,

henk sr

dan raad ik je aan de "handleiding" van Mario en mij volgen van gisteren (11.38 was het??) te volgen.

Jongens het is gelukt.

Heb eerst outlook express op de xp computer installeren dan de files kopieren van de 98se naar de xp en dan importeren in outlook.

bedankt voor het meedenken.

grtz.,

henk sr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan