Post in Hotmail met geluid?

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
1.768
Kan ik in hotmail iets instellen dat een geluidje afgaat wanneer ik post heb?
 
hallo

nee dat is niet mogelijk

alleen als je je via msn aanmeldt dan krijg je een melding
maar dat zul je wel weten
 
Het hoeft niet zo te zijn dat je alleen bij het aanmelden bericht krijgt van een nieuwe e-mail...

Ga naar Extra > Meldingen en geluiden en zet een vinkje bij "Geef een melding bij ontvangst van een nieuw e-mailbericht". Nu krijg je zodra je een nieuw bericht krijgt een melding rechtsonder in beeld.

Hier kun je trouwens ook het geluid ervoor wijzigen...
 
[...]Ga naar Extra > Meldingen en geluiden en zet een vinkje bij "Geef een melding bij ontvangst van een nieuw e-mailbericht". Nu krijg je zodra je een nieuw bericht krijgt een melding rechtsonder in beeld.

Hier kun je trouwens ook het geluid ervoor wijzigen...

Let er wel op dat de gebruiker het niet over MSN Messenger heeft maar Hotmail algemeen. Voor hetzelfde geld was hier bedoeld de Hotmail website open te zetten in Internet Explorer.
Jij bedoelt hier het in te stellen op MSN Messenger, erop ingelogd met je hotmail account.

Op zich een goede tip en een helder verhaal natuurlijk... :thumb:

Overigens: In mijn MSN 7.5 staat het onder Extra -> Opties -> Meldingen en geluiden.

Tijs.
 
ok ok allemaal wel leuk en aardig

maar zoals ik de vraag gelezen heb, is dat ie een melding wilt krijgen als er post is en als ie niet aangemeldt is.
 
reactie

Ik wil een geluidje horen wanneer er post binnenkomt. Ik ben dan wel ingelogd. Ik heb het dus over Hotmail en geen Msn.
 
ik heb zojuist nog ff zitten kijken maar als je alleen aangemeld ben bij hotmail kan ik niks vinden voor een geluidsinstelling
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan