Post Mortem - één file nodig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenimex

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2001
Heb een tijd geleden (te lang geleden om terug naar de winkel te gaan) het spel Post Mortem gekocht. Vorige week heb ik helaas mijn PC moeten formatteren, waarop het spel (volledig) geinstalleerd was.

Toen ik Post Mortem opnieuw wilde installeren kwam ik erachter dat CD2 beschadigd was. Hierdoor kan het bestand 'Cin0401P1_Hu1_L.nmo' in de map Data\Animations\Hulot niet meer gelezen worden vanaf de cdrom en dus ook niet gekopieerd naar de harddisk (tijdens de installatie). Ik heb op Negeren gedrukt en de installatie ging door.

Het spel werkte ook, tot een bepaalde plek. Het spel loopt op dat punt vast, en het scherm wordt zwart. In debug.log zie ik ook dat het bestand 'Cin0401P1_Hu1_L.nmo' niet kan worden gevonden.

Ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar ik heb de originele cd's dus het is niet illegaal, wie kan me aan het bestand 'Cin0401P1_Hu1_L.nmo' helpen?

Alvast heel erg bedankt!

Je zou es via Kazaa naar dat bestandje kunnen zoeken. Hier worden vaak files van (illegale) spellen geshared, dus misschien heb je geluk.

Helaas, niet te vinden. Kan iemand anders me dan toch aan het bestand helpen?

Alvast bedankt!

Heb ik al gedaan, ze zeiden dat ik toch terug moest naar de winkel, terwijl ik ze had uitgelegd dat dat niet kon omdat ik het spel al te lang geleden gekocht heb. Helaas, maar toch bedankt voor de suggestie!

Iemand anders een andere oplossing?

En heb je het al geprobeerd in de winkel?

Je zou nog kunnen proberen de cd te kopieren naar je harddisk en dan op een nieuwe cd te branden (wel branden met data controle)

Naar de winkel gaat niet, ze zeggen dat ik het al te lang geleden gekocht heb.

En wanneer ik de file gewoon via Verkenner naar de harddisk kopieer gaat het wel goed (stond niet in eerste bericht). Tijdens installatie gaat het fout. Toch werkt het niet :'(.

Niet met verkenner doen maar met een brand/backup-programma en met foutcontrole ingeschakeld.

Probeer clonecd eens met branden. Eerst een image maken, dan pas branden. 80% van de flink bekraste cd's wilt hij toch wel lezen wat andere programma's niet lukt. Nooit 'on the fly' met deze gevallen want je verneukt er alleen je cd's mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan