Postbank Compaq

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommy Stylez

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Lieve computervriendjes,

Wat dachten we hiervan:

Belangrijkste specificaties:

• AMD Sempron™ processor 2800+ (2,0-Ghz, 256-Kb Level 2 cache) • 256-Mb intern geheugen (maximaal 2-Gb) • 80-Gb vaste schijf (7200-rpm) • DVD-Rewriter 8x (Double Layer) • 9-in-1 geheugenkaartlezer • Microsoft Windows XP (Home Edition) • Microsoft Word 2002 • Microsoft Works 7.0 • Apple iTunes • Norton Antivirus 2004 (60 dagen live update) • ADSL voorbereid met 10/100BT netwerkinterface • meer technische informatie bij Extra Informatie.

Haal de nieuwste Compaq Presario in huis!
De thuiscomputer aan vervanging toe? Bestel dan hier de allernieuwste Compaq Presario. De BasicPlus is voorzien van alle gemakken en de nieuwste snufjes om thuis werken nog leuker te maken.

Digitaal plezier met CD en DVD
De Compaq Presario BasicPlus heeft een double layer DVD-rewriter, waarmee zowel cd’s als (dubbellaags) dvd’s gebrand kunnen worden. Een (zelfgemaakte) film bekijken behoort ook tot de mogelijkheden! En met de 9-in-1 geheugenkaartlezer zijn digitale foto’s of andere bestanden zó overgezet op de computer.

Snel, goed en betrouwbaar
De nieuwste modellen van Compaq zijn standaard uitgerust met een snelle processor, die zorgt dat gebruikers razendsnel kunnen werken. Ook belangrijk om te weten: een ruim intern geheugen, dus met die snelheid zit het wel goed. Met de ruime vaste schijf kunnen er heel wat foto's worden opgeslagen. Compaq geeft er standaard een jaar gratis pick-up en return service bij, die tegen een kleine meerprijs uit te breiden is tot 3 jaar (zie opties).

voor meer info: http://195.108.190.118/pdf/Specificaties_Compaq_Presario_BasicPlus.pdf

- Dit beestje moet zo'n 499 euro gaan kosten is dat een beetje redelijk?
- die cpu is dat wat?

alvast bedankt!!!!

Met vriendelijke groeten,

Tommy!

Mijn ouders hebben 'm gekocht, samen met een 17" tft erbij. Het ding werkt erg goed maar hou er rekening mee dat 64 mB van het geheugen is gereserveerd voor de onboard videokaart. Het is dus geen gamemonster. Heb geen benchmarks gedraaid maar in z'n algemeenheid is het best een snel apparaat dat geschikt is voor algemeen gebruik. Hij is ook heerlijk stil.
Prijs is niet bijzonder laag maar ook niet te hoog. Ik vind het z'n geld best waard.

Persoonlijk vind ik het geheugen iets aan de lage kant.

Niet een echt vreselijk scherpe aanbieding. Bij b.v. Dell koop je een vergelijkbare pc (on-board video/sound/lan, celeron 2,8ghz) maar dan met 512mb geheugen voor hetzelfde geld.

Bedankt, bedankt, bedankt.

Er wordt alleen op geinternet en misschien wat foto's op bewerkt maar niet heel heftig ofzo) Je kent t wel: digitale foto's etc.

Hebben jullie nog andere (goedkopere) ideeen?

Het liefst wel een pc die het over 5 jaar ook nog doet en mee kan gaan. Dus liever niet die aldi pc (heb ik veel slechte verhalen over gehoord)

Maestro wat gaat me zo'n dell monstertje kosten??

(heb al op dell.nl gekeken maar vind de website niet echt duidelijk)

Nogmaals dank y'all!

Groeten uit de UK

Tommy

380 lijkt me een goeie prijs, mag nog wel wat goedkoper

er hoeft alleen op geinternet worden en wat tekstverwerken. verder niks

hoe laag kan ik gaan denk je?

300 euro gaat dat ook nog lukken?

Alvast bedankt dude

groeten Tom

haha

heb ik net ook samengesteld denk dat we precies dezelfde hebben

(Y)

Alleen als je (ongeveer dezelfde) wilt samen stellen als die van de postbank ben je wel 602 pleuro kwijt!

Je hebt dan wel 2x zoveel geheugen en een pentium 2.8 ghz ipv een amd 2800 sempron(is dat t zelfde als een celeron??)

Maar je hebt dan geen cardreader....

Maar goed ik denk dat de pc voor 328,- perfect is...

Cheers m8!

LAterzzzzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan