posten in een nieuwsgroep

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickt

Meubilair
Lid geworden
25 mrt 2001
Hoi,

Hoe kan ik ervoor zorgen dat wanneer ik iets post in een nieuwsgroep mijn e-mail adres niet zichtbaar wordt?

Nu word ik na een post wekenlang geplaagd met virussen.

Alvast bedankt.

Greetz Patrick

welk programma gebruik je voor het plaatsen ven een bericht in de nieuwsgroepen?

Als je met outlook express post, geeft hij je e-mail adres mee. Je kunt beter met een ander programma bv Free Agent een bericht posten en daar een fake adres opgeven of een hotmail adres aanmaken voor h et gebruik in nieuwsgroepen.

Geplaatst door miem
Als je met outlook express post, geeft hij je e-mail adres mee. Je kunt beter met een ander programma bv Free Agent een bericht posten en daar een fake adres opgeven of een hotmail adres aanmaken voor h et gebruik in nieuwsgroepen.

Dat is grote onzin dat als je met outlook expres post hij je mail adres mee stuurt Ja oke hij stuurt je Fake adres mee maar daarom stel je ook een fake adres in :D ieder news programma zal als jij wilt posten om een mail adres vragen.

je moet outlook express ook instellen om news te lezen of te posten.
daarbij geef je op je newsserver naam en een mail adres en dat kan vanalles zijn zonder problemen.
doe het al zeker 5 jaar zo ;) outloo express stuurt het adres mee wat jij invoert.

Gewoon Powerpost gebruiken.. dan ben je van al dat gezeik af.. is een makkelijk programmatje..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan