Postvak IN is plotseling Map verwijderde items!

Status
Niet open voor verdere reacties.

trick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
396
Ra ra ! Bij mijn buurvrouw geroepen omdat ze sinds de 8e geen mails meer ontvangt. Na wat speuren en testen kom ik er achter dat de map verwijderde items plotseling dienst doet als Postvak IN. Omdat deze bij afsluiten van de mail wordt (werd) geledigd is er niets meer terug te halen. Spam en viruscontrole werken goed en de pc is schoon. Wie helpt mij en dus mijn buurvrouw om dit te herstellen?
 
Je e-mailberichten komen waarschijnlijk wel gewoon aan in Postvak IN, maar worden dan óf meteen verwijderd óf verplaatst naar de Verwijderde Itemsfolder. Er kan heel goed een berichtenregel zijn die dit veroorzaakt. Controleer als eerste je berichtenregels:

Voor Outlook in het menu Extra / Regels en waarschuwingen, het tabblad e-mailregels.
Voor Outlook Express in het menu Extra / Berichtenregels / E-mail.

Verder zou je kunnen controleren of in Outlook een invoegtoepassing (add-in) de schuld is van deze 'verkeerde' aflevering. Ga in het menu Extra naar Opties en kies het tabblad Overige. Druk daar op de knop Geavanceerde opties en daarna op COM-invoegtoepassingen.

Verwijder de invoegtoepassingen één voor één en controleer of je e-mail nu wel in Postvak IN wordt afgeleverd. Als dat het geval is, verplaats je alle berichten uit Verwijderde Items terug naar je Postvak IN.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan