Postvak in leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Z-Dragon

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 nov 2001
Berichten
1.479
Het lijkt erop dat je anere mail in je administrator account staat, log eens in als admin en kijk wat je daar in je postvak in hebt staan.
 
Admin is de enige account die op deze computer wordt gebruikt, iedereen bij ons hier thuis logt daaronder in.
 
werkt bestand/importeren/berichten binnen outlook express ook niet.

pe.
 
Misschien een heel dom idee hoor. Toen ik incredimail naast mijn outlook express installeerde, kreeg ik alle mail van de afgelopen tijd ook daar weer opnieuw. (ik heb wel berichten achterlaten op server aanstaan in outlook express)
Misschien kun je op die manier je mail weer opnieuw binnenkrijgen?

Voor 1800 mailtjes is het het proberen waard:(
Groetjes, Tanja
 
die optie heb ik niet aanstaan, dus dat zal bij mij niet lukken (nu ben ik al m'n wachtwoorden etc. voor internetsites ook kwijt, daar baal ik nog 't meest van)
 
nog een optie.

Outlook Express Inbox Corruption

Download the DBXtract utility to your desktop. Download. http://chattanooga.net/~scochran/DBXtract.exe

** Make sure that Outlook Express is closed and not running **
Create a folder that you want to recover the emails from on your desktop. For example, c:\windows\desktop\emails

Double click on the DBXtract.exe that is located on your desktop. It should detect where your inbox.dbx file (which contains all of the emails that you want to recover).

Under the path box located under OUTPUT, click the browse button to browse to the emails folder that you created in step #2 and highlight it. Click the OK button.

Click the Extract button. All of the emails that were in the inbox will then be extracted into the folder created in step #2. Each email will be represented by a .eml file.

Once all of the emails are extracted, open Outlook Express. Open the emails folder on your desktop.

Highlight all of the .eml files in your emails folder and drag them to one of the folders in Outlook Express. The emails will be reappear in Outlook Express. Verify that your emails are there, then you may delete the folder you created in step #2.



pe.
 
YES!!!
Ik heb ze weer, er zijn wel een paar berichten die ik niet meer kan lezen, of waarvan de afzender verloren is gegaan, maar de meeste heb ik weer.

1000 maal dank!!!
 
no problem.

goed te weten dat we bij een "major" probleem ook kunnen helpen.

tot ziens op helpmij.nl.

pe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan