postvak in veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

traxion

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2004
ik heb via divinet een e-mail adres gekregen. bij msn gebruikt hij dan meteen outlook express maar ik wil dan in mijn postvak komen van divinet.

Kan ik dat veranderen en hoe??

kan je dit niet instellen in I.E. extra en dan programmaas.

ok dat lukt maar hoe voeg ik dan het toe want er staat alleen hotmail, msn en outlook in

dat lukt niet goed

want bij outlook kan ik wel verzenden maar niks ontvangen als ik mijn e mail wil ophalen krijg ik deze foutmelding (uiteindelijk krijg ik de volgende dag of zo toch de e mail in mijn ander adres maar vraag me niet hoe dat lukt)

Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'pop3.fiberworld.nl', Server: 'pop3.divinet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC18

ik kan daarna ook geen andere actie pakken dan verbergen of details dus dacht ik dan dat ik dat probleem op die manier kon omzeilen.

maar ik zou niet weten hoe ik dat dan kan gaan veranderen

inkomende mail server: pop3.divinet.nl
uitgaande mail server: smtp.divinet.nl
kijk eens in outlook expres in extra>accounts>eigenschappen>servers en stel dit hierboven in.wel ff onthouden of opschrijven wat er stond dan kun je het weer terug zetten.
haal gelijk dat vinkje weg bij beveiligde wachtwoorden blabla als het daar staat.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door maikel9
inkomende mail server: pop3.divinet.nl
uitgaande mail server: smtp.divinet.nl
kijk eens in outlook expres in extra>accounts>eigenschappen>servers en stel dit hierboven in.wel ff onthouden of opschrijven wat er stond dan kun je het weer terug zetten.
haal gelijk dat vinkje weg bij beveiligde wachtwoorden blabla als het daar staat.

dat heb ik gedaan de servers stonden al goed die kunnen niet fout zijn met knippen en plakken gedaan

ik heb de vinkjes weggehaald

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop3.fiberworld.nl', Server: 'pop3.divinet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Password supplied for "e.smeets@fiberworld.nl" is incorrect.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

dan gaan ze mijn wachtwoord weigeren heb ik ook al niks aan

en als je daar toevoegen drukt kun je dan dat account van divinet erin zetten?
anders stuur een email naar divinet toe en vraag het hun want volgens mij gaat het niet lukken.
email naar divinet

Laatst bewerkt:
ik heb al een e mail account en ik kan ook verzenden maar ontvangen gaat het fout

die optie kan ook maar daarom was mijn vraag boven aan of je dat kon veranderen

Wacht eens heb nog wat gevonden precies hetzelfde probleem en.....met een oplossing.
lees
check of je de namen en zo goed schrijft.

ik weet niet hoe maar het is gelukt maar hij doet het.

allen bedankt voor de hulp en vooral de moeite.:thumb:

graag gedaan:thumb:
dacht ff dat we er niet zouden uitkomen maar de aanhouder wint zullen we maar zeggen:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan