Postvak uit

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aime
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Aime

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jan 2007
Wie kan me helpen.Mijndochter heeft geprobeerd 40 foto`s te mailen.Dat gaat niet lukken.
Als ik nu out.expr. open gaat hij meteen de foto`s verzenden.Heb postvak uit.dbx al verwijderd.Hielp niet.Daarna alle .dbx bestanden verwijderd.
Als ik nu kijk in C/ doc.settings/gebr.naam/loc.sett./appl.data./ident./microsoft/outlook
is alles weg.Toch gaat hij na het openen van OE verbinding maken en e-mails verzenden.
Heb de kabel uit de router gehaald zodat hij geen verbinding kan maken,helpt niet.
Betreffende e-mail geselecteerd en geproberd te verwijderenwil ook niet lukken.
Kan ik OE in zijngeheel verwijderen en opnieuw installeren.

wie weet raad???

Zodra o.e. is gestart, kun je gaan naar bestand, en dan "Offline werken" aanvinken.
Dan stopt het internet contact voor o.e.
Daarna kun je op je gemak de mail verwijderen.

In princiepe, als je in jou genoemde map het hele nummer onder identities verwijderd, maakt o.e. een nieuwe aan zodra hij wordt gestart.
Je bent dan wel alle mails kwijt.

Andere tip: verwijder (tijdelij) het email account.
Ook dan kan er niets worden verzonden, en zul je een foutmelding krijgen.
Daarna moet de betreffende mail te verwijderen zijn.

Maareh, waarom kan die te grote mail niet worden verzonden?
Normaal zou o.e. hem versturen, en krijg je een foutmelding van de ontvangende provider.
Wat krijg je nu voor melding op je pc?

Hoi Paul

Er komt geen melding va de provider,maar de computer heeft zeker 2 uren staan draaien met onderin de melding dat hij berichten aan het versturen is. Ik heb ook "online werken"afgevinkt. Hielp niet.Heb ook geprobeerd om in "postvak uit" de mail te verwijderen, maar dat gaat ook niet. de computer reageert heel traag op muis klikken.
Als ik op "verwijderen"klik in de werkbalk zou de mail verwijderd moeten worden, maar na heel lang denken wordt er niets verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan