• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Poule maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

PSVertje1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 nov 2013
Berichten
3
Hoi,

Ik maak een poule waarin 4 teams tegen elkaar spelen.

Ik loop tegen het volgende probleem aan.

Als de teams hun wedstrijden hebben gespeeld kan je aan de hand van de code Large(...:...;1) de selectie maken van nummer 1 t/m 4. Nu wil ik, dat na het rangschikken van de behaalde punten ook de juiste teams er bij komen staan en dat er bij een gelijke aantal punten a.d.h.v het doelsaldo de beoordeling plaats vindt, wie op welke plaats komt te staan.

Voorbeeld: Team A heeft 6 punten en een doelsaldo van + 3 en Team B heeft 6 punten en een doelsaldo van +4. Hoe kan ik er voor zorgen dat Team B 1 plek hoger op de ranglijst beland dan Team A? Ik zou graag willen weten hoe het werkt( dus welke functies).
 
Als je google op 'excel voetbalpoule sorteren' zie je een tal van mogelijkheden.
 
Ja, Het was in eerste instantie zo niet de bedoeling. Maar heb hier uiteindelijk toch voor gekozen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan