• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

poule systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

teckly

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Wie heeft er voor mij een idee hoe je een poule systeem kan maken.Vanaf 28 spelers (7 poule's)
Tot een finale van 5 personen.oke ik zal het verder proberen te uitlegen.
Het volgende:
Ik wil een systeem hebben dat als je 28 mensen in vult 7 poule's van 4 personen die dan onderling tegen elkaar spelen dus drie wedstrijden dat de beste 2 naar de volgende ronde gaat dat is dus 7 x 2 is viertien en dan de 2 beste derde dat is dus 16 personen dan die zestien weer in een poule van 4 personen en dan gaan ook daar weer 2 van door dat is dus 8 personen dan weer de volgende ronde dat is 2 poule's van 4 en dan gaan daar weer de 2 besten van door plus de beste derde en dan heb je de finale van 5 personen
vr gr teckly

Laatst bewerkt:
Teckly,

Je zult je vraag toch wat nader moeten specificeren dan dit. Hoe concreter de vraag, hoe concreter het antwoord, maar het omgekeerde is ook waar: Hoe vager de vraag hoe vager het antwoord!

Richard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan