Power bank Razer Blade

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze zullen het programma BatteryInfoView hebben geschreven omdat dat een indicatie geeft en het lijkt mij ook realistisch. Hoe ze aan 11,8 Volt komen en hoe ze dat kunnen meten is voor mij nog even de vraag. Dat zou de processor kunnen zijn?

De A-Solar Xtorm Laptop Powerbank heeft kennelijk een ingebouwde omvormer maar uit de voorbeelden "ventilator, scheerapparaat" blijkt wel dat dit niet de wereld aankan. De totale capaciteit is 18 Ampère, even zoveel als die van mij en bij de specificaties staat niet hoe veel Ampère de laptop uitgang heeft. Het doet mij denken dat deze dan ook niet krachtiger is dan 19 Volt en 3,5 Ampère. Probeer dit eens na te gaan. Ik denk dat wanneer het "Laptop Powerbank" in de naam heeft, gemakkelijk deze waarde bekend zou kunnen maken. Je kent dan de capaciteit en de totale doorvoer. Het is bij de specificaties nergens te vinden.

Ik kan zelf de laptop niet opladen met mijn powerbank, het start de laptop en het apparaat stopt, het kan komen doordat de plugstekker adapter net niet past.

Als een apparaat met 220 jou interesseert, kijk dan eens naar deze UPS apparaten van een bekend merk. Ze zijn veel geavanceerder en de accu is van een veiliger en te vervangen lood/zuur type. Onder de link is de grafiek van Wattage en Stroom Verzorgingstijd. Dat is misschien 10 minuten extra tijd maar geschikt voor ieder klein apparaat van 230 Volt en ook thuis bruikbaar, zoals ik al vertelde.

http://tweakers.net/pricewatch/277212/apc-back-ups-es-550va-din.html

UPS Knipsel.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan