Power Calibratiefout NEC 3540

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rivfader

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2006
Hoi allemaal,

Toen ik net probeerde een audiocd te branden met Nero 7 kreeg ik de foutmelding "Power Calibratiefout." Toen ik vervolgens probeerde een DVD te branden lukte dit prima. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb wel twee CD's van dit type gebrand met deze brander.

Enige informatie:

NEC 3540 Brander (Nieuwste Firmware)
AMD 3000+ PC
CD's: Philips Cd-R 700 MB

Zou het iets te maken kunnen hebben met de nieuwe geluidskaart die ik onlangs in mijn pc heb gestopt (Audigy 2) ivm met de voeding?
Ik weet dat een ander cdmedium kan werken, ik zal dit morgen proberen. Verder nog ideeen? Ik ben ook vooral op zoek naar mensen die toevallig weten of dit type CD niet goed samenwerkt met deze specifieke brander.

Alvast enorm bedankt!

Ik had de laatste tijd ook altijd problemen met branden. Dezelfde fout als jij, of het brandproces lukte wel, maar er stond niks op de CD / DVD. Erg irritant dus.

Bij mij was de oplossing Nero 6 installeren... Nero 7 geeft niets dan problemen hier (En bij vrienden ook).

Normaal zou bij die melding je brander of medium niet goed (meer) zijn, en dat lijkt me sterk.

Ik heb inmiddels Nero 6 geinstalleerd en andere Cd's gebruikt, maar het mag niet baten.

Ik vrees dus dat mijn cd-laser kapot is, de dvd-laser werkt nog wel. Maar goed, ik ga er mee terug naar de winkel, want ik heb nog garantie.

In ieder geval bedankt! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan