power cinema

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quaz1

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2009
beste helpmij'er,

ik heb een medion PC, die voorheen altijd power cinema had waardoor ik TV kon kijken op mijn pc.

nu moest ik windows erop nieuw opdoen om redens, maar nu is mijn power cinema eraf, en kan ik geen tv meer kijken.

nu kan ik nergens vinden waar ik power cinema kan downloaden.

zou u mij kunnen helpen?
want ik wil toch wel weer graag tv kunnen kijken.

alvast bedankt

PowerCinema is geen freeware

Omdat PowerCinema geen freeware is zal je dit nergens kunnen downloaden. Ik gebruik het zelf al 4 jaar op een Lidl-PC en heb het al die tijd 2 keer opnieuw geïnstalleerd met de CD die bij mijn computer meegeleverd was. Dit raad ik je dus ook aan om die Cd te gebruiken; of de opstartCD als je Windows samen met alle originele instellingen en originele programa's wil terugzetten. In dat laatste geval zullen al je documenten, foto's, video's, muziek,... allemaal gewist worden, dus wens je dit eerst op een USBmemorystick of op een CD of DVD te branden!!!

PowerCinema is van de firma Cyberlink. Op de website www.cyberlink.com zal je een trialversie vinden van de recentste versie van PowerCinema, maar die blijft dan hooguit een maand werken....

Er bestaan wel al een aantal gratis programma's voor TV, al kan ik je daarin nog geen advies geven. Omdat ik die nog niet alle uitgetest heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan