Power DVD controlepaneel kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

sigma

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jan 2003
Berichten
3.090
Hallo

Het volgende probleem heb ik; het controlepaneel van Power DVD 6.0 versie 2.55 ben ik kwijt en is niet terug te vinden.
Herinstalleren lost het probleem niet op, ook niet met tussendoor opnieuw opstarten en deleten van alle PowerDVD en Cyberlink mappen.

Heeft iemand een suggestie?

Alvast bedankt

Sigma
 
Bedoel je het onderstaande Configuration-scherm?
 

Bijlagen

  • PDVDConf.jpg
    PDVDConf.jpg
    41,5 KB · Weergaven: 37
Nee, dat scherm niet.

Wanneer PowerDVD is opgestart dan heb je een beeldscherm met film en daaronder een los bedieningspaneeltje.
Dit paneeltje is weg en niet meer terug te krijgen.
 
Bedoel je dan die hieronder staat? Probeer eens in full screen-mode of je na wat bewegen bovenin beeld de "tooltips" zichtbaar krijgt. Helemaal links staat dan een symbooltje voor Configuratiescherm. Ga daar de diverse tabbladen eens langs, Player, Skins, Tooltips.
Ik weet niet zeker of je de player zelf weer tevoorscijn kunt krijgen, maar je kunt wel die 'tooltips" permanent instellen, dacht ik.
 

Bijlagen

  • PDVDConf_B.jpg
    PDVDConf_B.jpg
    18,2 KB · Weergaven: 35
Inderdaad dat is het gewraakte paneeltje.
Met de configuratie kom ik niet verder. Het staat identiek aan de andere computers, die ik heb en alleen in deze komt het probleem voor.
Onderin de taakbalk staan altijd twee blokjes, waarvan de een het scherm is en de andere het bedieningspaneel. Deze zijn er alletwee wel alleen komt bij aanklilkken van de cyberlink universal player het bedieningspaneel niet te voorschijn.

Blijft alles zeer merkwaardig.

Gaarne wat suggesties.
 
Ik ben op zoek gegaan op de Cyberlink Support-site, maar alleen geregistreerden krijgen volledig toegang.
Heb je zelf daar al eens naar antwoorden gezocht, bijvoorbeeld in de FAQ?

NB: het is toch niet zo dat het playertje iedere keer als je PowerDVD opent, achter het beeldschermgedeelte verscholen staat?
Schuif eens wat met dat afspeelscherm?
 
Alles al geprobeerd met het beeldschermpje, zelfs volledig buiten beeld schuiven.
De blokkjes in de taakbalk zijn actief, dus ook die van het controlepaneel,maar hij verschijnt dus niet.
Op de site van cyberlink kan ik ook niets vinden.
 
In het Configuratiescherm kun je uit een paar skins kiezen, heb je dat al eens geprobeerd?
 
Ja, alles meermaals geprobeerd, maar voor de zekerheid nogmaals getest en geen effect.
Zelfs opnieuw opstarten levert niets op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan