Power dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marleendje

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Ik heb via power dvd een bin / cue bestandje proberen af te spelen, maar ik krijg de volgende foutmelding:

De afspeelgrafiek van de dvd-video kan niet worden gemaakt doordat er onvoldoende decoders zijn.

Nu heb ik een codec pack gedownload dat heet:

X Codec Pack 1.8.0.132

Het doet hetvolgende:

Codec Pack is een klein pakket met handige codecs voor het bekijken van film(pje)s

Het bevat
- DivX Codec
- XviD Codec
- AC3 Filter
- DivX AntiFreeze
- DivXG400
- Video Toolbox

Is dit voldoende? Zo ja, ik heb het geïnstalleerd, maar hij doet het nog steeds niet, weet iemand wat ik precies moet doen?

:( :(

En nu?

Oke, daemon tools staat op mijn pc, maar wat nu? Ik heb het bin bestandje in de virtuele drive geladen, maar hoe kan ik het nu afspelen?

Wat voor bestandje komt er dan tevoorschijn? Een jpg, avi of wat anders?

Een Bin bestandje

Wat ik raar vind is dat ik de snelkoppeling van Daemon tools niet kan aanklikken, dan gebeurt er niets. Rechtsonder bij de shortcuts kan ik de rechtermuisknop gebruiken en zo de virtual drive laden met het bin bestandje. Er gebeurt alleen vervolgens niets. Ik heb met power dvd dit bestandje in die virtuele schijf proberen te draaien, maar nog steeds dezelfde foutmelding:

De afspeelgrafiek van de dvd-video kan niet worden gemaakt doordat er onvoldoende decoders zijn.

Iemand raad?

Laatst bewerkt:
Heb inmiddels power dvd opnieuw geinstalleerd en warempel. Hij doet het!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan