Power Dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dumboo

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Berichten
38
Hallo is er iemand die mij kan helpen met het volgend probleem,onlangs kocht ik een instalatie cd van Power Dvd 7 maar na het instaleren bleek dat na het openen van een dvd er wel beeld was maar geen klank,dus nu mijn vraag wat is hier mis mee!
Groetjes Dumboo!
 
Als geluidsweergave op je comp. in het verleden nooit een probleem (juiste codecs) was dan moet je het binnen de audio-opties van PowerDVD zoeken.
Exper. eens wat met de verschillende (audio)instellingen van het programma.

Grtz.
 
Hallo is er iemand die mij kan helpen met het volgend probleem,onlangs kocht ik een instalatie cd van Power Dvd 7 maar na het instaleren bleek dat na het openen van een dvd er wel beeld was maar geen klank,dus nu mijn vraag wat is hier mis mee!
Groetjes Dumboo!

Heb je wel de juiste codecs?:thumb:
 
Fun Zip en raf soentjes bedankt voor jullie snelle reactie .
Met windows media player VLC en Real Payer heb ik nooit problemen gehad ivm geluid
Maar omdat men mij vertelde dat Power Dvd een beter resultaat zou hebben had ik mij deze dus gekocht ,beeld is zeer goed maar geluid is nergens,volgens mijn mening staat er op de instalatie cd geen geluid codec ,ik begrijp niet dat men zo iets kan verkopen,of kan men op een of andere manier een geluids codec toevoegen.Gr...Dumboo?:mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan