Power led

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quarry

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2006
Hallo,

Ik heb dit weekend een nieuwe pc gebouwd.
Het gaat om dit moederbord: P5N32-E SLI (nForce 680i SLI) (90-MBB5I0-G0EAY00T)
Met deze kast: CM-690 Black (NO PSU) (RC-690-KKN1-GP)

De pc werkt helemaal.
Nu heb ik van de kast onder andere aangesloten:

Power SW
Reset SW
HDD LED

Alleen bij de Power LED kom ik een probleem tegen. De aansluiting op het moederbord is namelijk 3 pinnen groot, waarbij er in het middelste pinnetje dus geen pin zit. Dit was de vorige keer dat ik een pc bouwde ook zo.
Het stekkertje van de kast, is echter maar 2 pinnen groot. Ik kan dus alleen de plus, of alleen de min aansluiten.
Weet iemand of er voor dit soort type draadjes een soort verlengstukjes te krijgen zijn waarmee ik dus de aansluiting als het ware kan splitsen?

Als ik te onduidelijk ben hoor ik het graag.

Gr.
Quarry

Als je ergens nog een oude kast heb dan zou je het stekkertje kunnen vervangen. Ik zal straks eens in de kelder kijken of er nog een staat.

Wat ik ooit eens heb gedaan is heel nauwkeurig het stekkertje in 2-en knippen/zagen.

Wat ik ooit eens heb gedaan is heel nauwkeurig het stekkertje in 2-en knippen/zagen.

Lol daar was je ook weer. Mijn eerste reactie was: pak eens een ijzerzaagje, maar ik vond dat toch wel een beetje een tricky antwoord - zelf wel eens met een dremel gedaan.

Dremel is nog beter, kun je wat beter mikken he? :) 1x wel fout gegaan, toen knipte ik met een zijkniptang. Alleen brak de stekker diagonaal af, toen heb ik maar een nieuw stekkertje gemonteerd :confused:

Okee...

Dat van het voorzichtig doorzagen had ik ook nog wel bedacht... maar kan je die zwarte kleine stekkertjes gewoon in een pc winkel kopen? Dan is dat misschien beter...

Gr

Kun je proberen, maar dat moet dan een waarschijnlijk een klein winkeltjes zijn en niet zo'n grote keten. Ik denk dat je wellicht eerder in een elektronica zaak geluk hebt (en veel minder betaalt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan