Power point doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannic

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2004
Ik heb sinds een week een nieuwe pc, intel pentium 4 met XP home + sp2.
Hier staat ook office XP op.
Als beveiliging heb ik norton 2004 en microsoft spyware remover.

Als ik nu een powerpoint presentatie wil starten, pps, dan krijg ik onder in de taakbalk te zien dat power point gestart is en verder krijg ik geen beeld. Ik kan, met de rechtermuisknop, niks met het kader in de taakbalk doen.

Als ik power point gewoon vanuit office start, start het programma wel zichtbaar op. Maar ik kan dan nog steeds geen dia voorstelling starten.

Hoe kan dat?

klik met de rechter muisknopk op de pps dan en openen met.
Kies dan voor powerpoint dan moet het lukken.
:thumb:

Laatst bewerkt:
Kan niks met m'n rechtermuisknop

Als ik met m'n rechtermuisknop op de powerpoint aanduiding in de taakbalk druk gebeurd er niets.

Ik hoor de powerpoint presentatie wel doorgaan maar zie niks.

Je moet niet in de taakbalk rechts klikken maar op het pictogram van dat pps bestand wat bijv op je buroblad of een map staat.
dan recht klik en openen met kiezen.kiezen voor powerpoint.

Ik snap wat je bedoeld. Echter als ik bv uit de map met mijn documenten dmv de rechtermuisknop, en vervolgens door "openen met" ,powerpoint voor dat bestand open, wordt enkel in de taakbalk zichtbaar dat powerpoint is opgestart en het evt geluid van de presentatie wordt hoorbaar. Vervolgens kan ik met de aanduiding van powerpoint in de taakbalk niets doen en ik zie geen presentatie.

Denk toch dat het wel afspeelt maar je ziet het niet,zal mischien een kleine instelling zijn maar die weet ik zo niet.
volgens mij staat die geminimaliseerd of zo.
Je kunt er natuurlijk niet gewoon op dubbelklikken?
mischien een collega helpmijer die dit weet??

Heel graag

Ik heb office al gedeïnstalleerd en weer opnieuw geïnstalleerd. Dit gaf niet het gewenste resultaat.

Instellingen Videokaart?

Ik heb inmiddels ontdekt dat de presentatie wel op m'n TV zichtbaar wordt. Vervolgens ben ik met de instellingen van de videokaart bezig geweest en heb de stuurprogramma's ge-update.

Dit hielp niet. ???

NB
Ik heb deze vraag nu ook uitgezet bij het thema Videokaarten (ATI 9520).

opgelost

Ik heb het al gevonden. Bij bureaublad eigenschappen aangeklikt. En bij "eigenschappen voor beeldscherm" bij het 2e beeldscherm het vinkje voor het bureaublad uitbreiden naar deze monitor uitgezet.:D

Achteraf is het soms heel simpel he.
Maar mooi dat je het opgelost hebt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan