Power VCR 2 v3.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chippy4444

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2000
Hallo helpers van Nederland.

Ik heb sinds een paar dagen een tv-kaart in huis.
Het gaat hier om een Hercules smart tv stereo.

Ik heb bij deze kaart het programma power VRC2 gekregen.
Het is een mooi programma waarmee ik rechtstreeks van televisie kan opnemen.

Alleen lukt het mij niet om in dit programma alle zenders scherp te kunnen stellen.

Het programma heeft tot zover ik weet alleen maar een functie om de zenders automatisch op te zoeken.
Als hij alle zenders op de kabel gevonden heeft blijkt dat veel zenders niet scherp zijn en sommige zenders zelfs zwartwit zijn.

Heeft iemand meer ervaring met dit programma en misschien wel dezelfde problemen gehad, en kan mij misschien vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen.

Ik heb ondertussen ook het programma DScaler 4.01 geprobeerd en met dit programma kan ik alle zenders die ik op de kabel heb scherp stellen (in kleur), alleen ik heb bij dit programma geen geluid, en dat heb ik wel bij Power VCR.

Kan iemand mij vertellen of er betere programma's zijn dan power VCR, maar die toch dezelfde mogelijkheden hebben.

BVD voor de Hulp

hercules power vcr II 3,0

Ik heb ook sinds een paar maand een power vcr II 3,0 van hercules. Ik heb de programma van de inbegrepen cd van de kit gezet. De programma heeft alles de uitzenders van de kabel gevonden, maar, ik geen geluid. Dus als dat een niet ondergetiteld film is, mag ik niet verstaan. In de Configuration Pannel van Windoms XP is er een driver gezet voor de video capture maar niets voor de audio capture. Ik de programma terud van de cd gezet na een unistall en wanneer kijk ik in de configuration pannel voor de audio capture blijft het nog "Geen driver voor dit materieel gezet". Dan heb ik geprobeert de driver via internet te downloaden, en elke keer wanneer heb de programma probeert te zetten blijft het dezelfde "geen driver gezet voor dit materieel". Ik heb de mensen van Cyberlink probeert te bereiken maar ik heb nog geen antwoord.
Groetjes
Didier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan