Ik kijk regelmatig MPEG2 filmpjes met PowerDVD (onder XP), altijd zonder problemen.... tot gisteravond. Gisteren kreeg ik ineens een 'blue screen' na het aanklikken van de 'play' knop in de speler. Blue screens krijg ik wel vaker sinds ik een TV-kaart heb in combinatie met 'clone' (dit was echter voor het eerst dat ik er een kreeg met PowerDVD), dus heb ik er met volle moed maar een rebootje tegenaan gegooid. Sindsdien doen mijn CD-ROM spelers het niet meer
!. Zelfs mijn ge-emuleerder spelers weigeren dienst. In Device Manager staan er van die akelige uitroeptekentjes bij alle DVD-ROM en CD-ROM spelers / branders, en allen geven 'code 39';
-Troubleshoot klikken;
-Windows Update site gebeuren...
-System restore (van ogv een weekje terug)
-Verwijderen en opnieuw installeren (dan vraagt ie om XP CD... DOH!)
-Hard slaan op mijn computer en veel vloeken
-Driver updaten (Hardware update wizard)
-Driver roll back (misschien dat de oude drivers nog werkten...)
Geen van de bovenstaande heeft ook maar iets aan de situatie veranderd.... Ennehh... ohja, ik kan nog wél gewoon branden met CDRWIN enzo...
Iemand een ideetje wat het zou kunnen zijn/hoe het op te lossen is (bij extreme voorkeur zonder het gebruik van mijn XP cd....)
MvG,
Maarten

Heel fijn en aardig allemaal, het volgende heb ik al geprobeerd;Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39)
Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device.
-Troubleshoot klikken;
-Windows Update site gebeuren...
-System restore (van ogv een weekje terug)
-Verwijderen en opnieuw installeren (dan vraagt ie om XP CD... DOH!)
-Hard slaan op mijn computer en veel vloeken
-Driver updaten (Hardware update wizard)
-Driver roll back (misschien dat de oude drivers nog werkten...)
Geen van de bovenstaande heeft ook maar iets aan de situatie veranderd.... Ennehh... ohja, ik kan nog wél gewoon branden met CDRWIN enzo...
Iemand een ideetje wat het zou kunnen zijn/hoe het op te lossen is (bij extreme voorkeur zonder het gebruik van mijn XP cd....)
MvG,
Maarten
Laatst bewerkt: